۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85261619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳
کد خبر: 85261619
۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

اصفهان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا و ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر روز سه‌شنبه افزود: ماموران مستقر در ایست و بازرسی «شهید امامی» فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودری کامیون کشنده که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد مدارک معتبر گمرکی برای حمل بار خود بود، اضافه کرد: در این عملیات یکهزار و ۳۵۰ دستگاه آب میوه‌گیری خارجی قاچاق کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش آنها را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان نیز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان یک دستگاه خودروی کامیونت باری را که فاقد هرگونه مدارک و مجوزهای قانونی بود، مورد بازرسی قرار دادند.

سردار هاشمی‌فر افزود: در این عملیات انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه این محموله به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد، گفت: رانندگان خودروهای مذکور نیز دستگیر و به مرجع قضائی شدند.

آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی در اصفهان

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی بمنظور ارائه خدمات رسانی بهتر به شهروندان و جلب رضایت عمومی از خدمات پلیسی به آنان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: بمنظور ارائه خدمات رسانی بهتر به شهروندان و کاهش وقت و هزینه آنان و جلب رضایتمندی عمومی از خدمات پلیس، نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی در فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.

وی اظهار داشت: در همین راستا ساخت چند کلانتری، ستاد و قرارگاه انتظامی در سطح استان در دست اقدام است که بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود و شهروندان می‌توانند از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

کشف ۳۲ کیلوگرم تریاک در نائین

جانشین فرمانده انتظامی نائین از توقیف سه دستگاه خودروی سواری حامل ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری سه متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرگرد حسن براهیمی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نائین از جابه‌جایی محموله ای از مواد افیونی با سه دستگاه خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور به موقع پلیس سرانجام هر سه خودرو در حال تردد شناسایی شدند و تحت کنترل نامحسوس ماموران پلیس قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی نائین افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر سه خودرو را متوقف و در بازرسی ار آنها ۳۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرگرد براهیمی گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha