۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85259808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد دستگیر شدند

۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبر: 85259808
۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: طی عملیات ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر با همکاری ماموران انتظامی، ۴۰ معتاد در این شهر دستگیر و روانه مراکز بازپروری شدند.

سرهنگ یوسف اشرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اینکه یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این دسته از افراد در سطح شهرستان است، کارکنان انتظامی شهرستان اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در ۲۴ ساعته گذشته کردند.

وی بیان کرد: در این راستا، ۴۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان دستگیر و با هماهنگی و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری و بهزیستی به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه برای جمع‌آوری معتادان متجاهر که باعث بروز ناهنجاری در بخش‌های مختلف جامعه می‌شوند، همه دستگاه‌های مرتبط باید عملکرد موثرتری داشته باشند، اظهار کرد: جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت‌های خرد می‌شود و هم خانواده این افراد و هم عموم مردم از تبعات تجاهر، تکدی‌گری و دیگر آسیب‌های این قشر ابراز نارضایتی دارند.

سرهنگ اشرفی با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور گفت: پیشگیری، مهم‌ترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است از این رو پلیس به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود در امر آموزش اقشار مختلف جامعه نیز اقدام کرده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha