فرماندار: مبادی ورودی و خروجی مهاباد با حساسیت بیشتری کنترل شود

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: مبادی ورودی و خروجی شهر در راستای مبارزه با مواد مخدر باید با حساسیت بیشتری کنترل شود.

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز پنجشنبه در جلسه مبارزه به مواد مخدر مهاباد افزود: گلوگاه های ورودی و خروجی شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و همجواری با مرز نیاز است کنترل جدی تری روی آن اعمال شود.

وی ادامه داد: کنترل و نظارت ویژه بر این محورها نیازمند تجهیزات و امکانات مناسب است که باید در اختیار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار  گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: نصب دوربین های مدار بسته نیز در سطح پارک ها و معابر برای نظارت بیشتر جهت مقابله با حمل و  توزیع انواع مواد مخدر با همکاری شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

قادری بر همکاری دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: نحوه فعالیت قلیان سراهای مناطق روستایی این شهرستان که هیچ گونه مجوزی ندارند، جهت سالم سازی جامعه باید مورد نظارت و رصد بیشتر واحدهای اجرایی قرار گیرد.

جانشین رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مهاباد هم در این جلسه از افزایش ۱۴ درصدی دستگیری فروشندگان مواد مخدر خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۸۵ نفر معتاد متجاهر هم تحویل مراکز کمپ ترک اعتیاد شدند.

سروان خداد بنیادی اضافه کرد: امسال کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان در مقایسه با پارسال ۱۲ درصد افزایش یافته است.  

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۲ کمپ ماده ۱۵ ترک اعتیاد و یک مرکز ان.آی.سی (گرمخانه) است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha