سیاست مجریان انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی است

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین، انتخابات را تبلور سیاسی حضور مردم و مایه آبرو، عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی دانست و گفت: سیاست مجریان برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه رعایت اصل بی‌طرفی، امانتداری و صیانت از آرای مردم است.

به گزارش ایرنا، «محمد نجفی» روز دوشنبه در جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل عضو هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قصرشیرین، افزود: هر قدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد پشتوانه سیاسی یک کشور و مسئولان آن کشور محکم‌تر خواهد بود.

وی اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب دشمن دنبال تاخیر و یا عدم برگزاری انتخابات بوده و به عناوین و انحاء مختلف سعی داشته مردم را از حضور در پای صندوق های رای منع کند اما با حضور آگاهانه و همیشه در صحنه مردم در عرصه مشارکت سیاسی و تعیین سرنوشت، تمام توطئه های دشمنان خنثی شده است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در ادامه گفت: مردم ما همیشه قدرشناس و پای کار نظام بوده اند و به طور یقین این بار نیز در انتخابات پیش رو با حضور حماسی خود باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

نجفی ادامه داد: ما مجریان انتخابات حافظ آرای مردم هستیم و دین خود را برای دنیای هیچ فردی نخواهیم فروخت و فصل الخطاب ما قانون و رعایت اصل امانتداری است.

او گفت: مردم یقین بدانند هر رای حق الناس بوده و ما با تمام توان نخواهیم گذاشت حتی یک رای در صندوق ها جابجا شود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان قصرشیرین نیز گفت: نظارت شرعی و قانونی بر قوانین و مقررات، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات و همه پرسی ها از وظایف این نهاد انقلابی است.

«کامران بدری» افزود: قانون فصل الخطاب همه ما در امر انتخابات است و هیات نظارت شورای نگهبان قصرشیرین آمادگی کامل دارد تا در اسفندماه سال جاری ۲ انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را با قاطعیت و سلامت کامل برگزار کند.

در این جلسه در اجرای ماده ۱۵ آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با دعوت از ۳۰ نفر از معتمدین، اعضای اصلی و علی‌البدل عضو هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین انتخاب شدند.

«ضیاء الله آباد»، «بهمن نیازی»، «میثم پرهیخته»، «گشتاسب پرونده»، «مردان پرواره»، « اسدالله رضایی زاده»، «محسن نیک کردار» و «مراد قدیری» به عنوان اعضای اصلی و «جهانبخش خسروی»، «فرشته علی پناه»، «فردین رشتی زاد»، حجت الاسلام «بهزاد نظری» و «قباد افراز» نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان شهر قصرشیرین به عنوان مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب انتخاب شدند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha