برگزاری انتخاباتی پرشور در سایه همدلی و وحدت

کرمانشاه - ایرنا - فرمانداران شرق کرمانشاه با تاکید بر اینکه در سایه همدلی و انسجام می‌توانیم انتخاباتی پرشور، با صلابت، سالم و کم نظیر برگزار کنیم، اعلام کردند: لازمه برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا کسب رضایتمندی مردم است.

به گزارش ایرنا، حضور پر شور مردم در انتخابات هر جامعه ای تضمین کننده اعتبار، دوام و قوام آن جامعه خواهد بود. مسلما بدون رقابت جدی هم، مشارکت پرشور محقق نمی شود اما در نهایت داور نهایی انتخابات مردم هستند و متولیان اصلی برگزاری انتخابات باید با دو رویکرد بیطرفی و قانونمداری، برگزاری انتخاباتی باشکوه، پرشور، امن و سالم را دنبال کنند.

مشارکت پرشور در انتخابات در دستور کار فرمانداری کنگاور

فرماندار کنگاور در این راستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: به عنوان متولی برگزاری انتخابات در کنگاور برنامه ریزی برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار داده ایم.

«ایرج صادقی» با بیان اینکه مشارکت مهمترین کلید واژه انتخابات است بر لزوم فراهم شدن همه زیرساخت ها برای حضور با مشارکت بالای مردم تاکید کرد و گفت: محور اصلی انتخابات مردم است و ما به عنوان مجریان انتخابات باید بستر حضور باشکوه مردم را هم به لحاظ امکانات و هم از طریق اعتمادسازی فراهم کنیم.

وی در ادامه به سخن مقام معظم رهبری پیرامون اینکه "رای مردم حق الناس است" اشاره و عنوان کرد: عهد می بندیم که با تمام توان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از آرای مردم صیانت کنیم و اجازه جابه جایی یک رای مردم را به کسی نمی دهیم تا حس بی اعتمادی صوری که برخی سیاسیون ایجاد کردند از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه اجازه اخلال در روند برگزاری انتخابات را به هیچ فردی نمی دهیم گفت از تمام توان و آبرویمان از آرای مردم حفاظت می کنیم.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه انتخابات یک اقدام مردمی است، افزود: دستگاه های اجرایی فقط مجری هستند بنابراین تلاش شده ۳۰ نفر به عنوان معتمدین انتخاب شوند که این افراد از تمام اقشار هستند که با انتخاب هشت نفر هیات اجرایی تشکیل شد؛ این سازوکار به اهمیت جایگاه نقش مردم تاکید دارد.

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات با حضور اعضای هیات نظارت و اعضای حقوقی هیات اجرایی برگزار شد و معتمدین شهرستان کنگاور، ولی‌اله مرادی فرد، یداله سعیدمنش، سید ناصر جعفری، مصیب گلعذار، جعفر کهنمویی، علی طاهرآبادی، اصغرسلیمانی ترکاشوند و جواد دادفر را بعنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب کردند.

برگزاری انتخاباتی پرشور در سایه همدلی و وحدت

سلامت انتخابات و حفظ بیطرفی کامل در اولویت فرمانداری هرسین

فرماندار شهرستان هرسین نیز با بیان اینکه انتخابات را در کمال سلامت و با حفظ بیطرفی کامل برگزار خواهیم کرد، افزود: تاکید کرده‌ایم اقدامات هیات های برگزار کننده انتخابات باید در جهت اجرای اصول چهارگانه مورد اشاره مقام معظم رهبری یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات باشد.

«ابوطالب ایتوندی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی، انقلاب را ثمره خون شهدا و تلاشهای امام راحل و حاصل مجاهدت‌های ایثارگران و جانبازان می‌دانند و به همین منظور در این رویداد مهم حضوری حداکثری خواهند داشت و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری به صفحات پر افتخار دفتر این انقلاب خواهند افزود.

وی در ادامه تخریب و بی اخلاقی های موجود در شبکه های اجتماعی را قابل تاسف دانست و افزود: از آنجایی که این فضاها، دقیقا رصد می شود نامزدها، طرفداران و مردم توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.

هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در شهرستان هرسین انتخاب شدند؛ هدایت الله کرمی مجد ، صید مراد عبدلی ، برزو جامه شورانی ، علی الماسی فرد ، مظفر رضائیان ، فلامرز پاکزاد ، عنایت ولدوند و سید نصرت الله رحمتی موسوی بعنوان اعضای اصلی و محمد رضا توکلی هرسینی ، فضل الله قنبری ، ایرج شاه محمدی ، لطف الله چراغی بید سرخی و فرهاد احمدی کاکاوندی بعنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

برگزاری انتخاباتی پرشور در سایه همدلی و وحدت

ضرورت رعایت قانون در انتخابات و صیانت از آرا مردم

فرماندار شهرستان صحنه هم به ایرنا گفت: ۱۱ اسفند سال جاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد که همچون گذشته شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

«غلامرضا شهبازی» با ذکر این نکته که انتخابات پیش رو بر اساس آخرین تغییراتی که در قوانین مربوط به انتخابات اعمال شده برگزار خواهد شد، تاکید کرد: رعایت قانون و قانون مداری در برگزاری انتخابات، بی طرفی عوامل اجرایی و نظارت و همچنین صیانت از همه آرای مردم، به عنوان حق الناس در دستور کار متولیان برگزاری انتخابات در این شهرستان است.

وی افزود: براساس ماده ۳۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، جلسه انتخاب معتمدان اصلی و علی‌البدل هیأت اجرایی صحنه برگزار شد.

علی میرزا نادری ، ایرج کریمخانی، علی دلفانی، حسین رضا نظری فر، کرم الله کرماجانی، قاسم قربانی نژاد، بهزاد سعادت و فرزاد حاتمی به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

همچنین فرشید سمیعیان، شهره مکری، رحمت الله امینی، سیدرحمت الله شاه ابراهیمی و خانم فریبا سعادت به‌ عنوان اعضای علی‌البدل هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

برگزاری انتخاباتی پرشور در سایه همدلی و وحدت

برگزاری انتخابات با شکوه در سایه همدلی و وحدت مسئولان و مردم

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی هم با تاکید براهمیت حضور و مشارکت مردم در برپایی انتخابات به ایرنا گفت: مشارکت حداکثری یکی از مؤلفه‌های مهم برگزاری انتخابات در کشور است که دشمنان تلاش دارند این امر محقق نشود.

«علی قربانی» با اشاره به اینکه همه فرایندهای انتخابات در سنقرو کلیایی بعنوان حوزه انتخابیه مستقل اجرایی می شود، تصریح کرد: اعضای هیات اجرایی باید در کمال بی طرفی، رعایت امانتداری، رازداری و رعایت قانون به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

او نقش مردم را در نظام جمهوری اسلامی، محوری، کلیدی و اساسی ذکر کرد و افزود: حضور مردم در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و نظام از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی از آمادگی حوزه انتخابیه سنقر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد و گفت: تمهیدات و ساز و کارهای لازم برای این مهم در سایه همدلی و وحدت مسئولان و مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات سنقروکلیایی خاطر نشان کرد: پس از حصول اکثریت قانونی اعلام رسمیت، جلسه برای انتخاب معتمدین اصلی و معتمدین علی البدل هیات اجرایی حوزه انتخابات سنقروکلیایی در سالن جلسات شهرداری سنقر برگزار شد.

وی اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات سنقر را علی حشمتی، بهمن خسروی، جمال معصومی، مسلم رضازاده، جواد فرحناکی، جواد قاسمی، مجید بنی عامریان، علی قاسمی اعلام کرد.

قربانی در ادامه افزود: آقایان احمدعلی خطیبی، فردین حافظی، علی سالمی، احمد درزینی و علی واحدی به عنوان معتمدین علی البدل معرفی شدند.

برگزاری انتخاباتی پرشور در سایه همدلی و وحدت

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد.

استان کرمانشاه دارای هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان های کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون، دینور و گودین با ۱۸۰ هزار واجد شرایط یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان سنقروکلیایی هم به صورت مستقل یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha