حضور ۲۸ ورزشکار خراسان رضوی در رقابتهای پاراآسیایی چین قطعی شد

مشهد-ایرنا-رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: حضور ۲۸ ورزشکار توانیاب این استان با اعلام قطعی اسامی بازیکنان تیم های ملی رشته های مختلف در رقابتهای پاراآسیایی «هانگژو» چین قطعی شد.

مصطفی صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکاران در ۲ بخش بانوان و مردان از اواخر مهرماه با حضور در یکی از معتبرترین رقابت های بین المللی، به مصاف رقیبان خویش می‌روند.

وی بیان کرد: خراسان رضوی با ۶ بازیکن در تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان و هفت بازیکن در تیم های والیبال نشسته مردان و بانوان بیشترین نماینده را در این تیم ها دارد و در واقع یک ظرفیت ورزشی عالی در این رشته ها به شمار می رود.

به گفته وی، این ورزشکاران در رشته های تیراندازی، وزنه برداری، شنا، بوچیا و دوومیدانی شرکت خواهند کرد.

رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: همچنین حضور «نسرین شاهی» ملی پوش تیراندازی استان در تیم ملی قطعی شده است و علاوه بر وی «علی صیفی و ابولفضل ظریف» به ترتیب در تیم های ملی وزنه برداری و شنا برای حضور در این رقابت ها اعزام می‌شوند.

صفایی افزود: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان و به منظور تجلیل و قدردانی از مربیان و ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو، مراسم بدرقه با حضور استاندار خراسان رضوی فردا پنجشنبه برگزار می شود.

حدود هزار و ۶۰۰ ورزشکار توانیاب در خراسان رضوی فعالیت می کنند که ۱۰۷ نفر آنان سابقه حضور در رقابت های بین المللی را دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha