۴۵ درصد برنامه روکش آسفالت آزاد راه ساوه - تهران محقق شد

ساوه - ایرنا - مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۴۵ درصد از برنامه ۵۴ کیلومتری اجرای روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفینگ آزاد راه ساوه - تهران محقق شد.

«مهرداد جهانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امسال اجرای ۵۴ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در آزادراه ساوه - تهران با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برنامه ریزی شده که تا کنون ۲۴ کیلومتر آن اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول این طرح به طول ۱۴ کیلومتر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بهار امسال انجام شده است افزود: مرحله دوم این طرح نیز از به طول ۴۰ کیلومتر با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از مهرماه آغاز شده است.

جهانی گفت: مرحله دوم این طرح تا کنون ۲۵ درصد پیشرفت داشته که ۲۰ کیلومتر در لاین رفت ساوه به سمت تهران و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز لاین برگشت قرار دارد.

وی با اشاره به سرعت اجرایی این طرح گفت: انتظار می رود تا اواسط آبان‌ امسال ۳۰ کیلومتر باقیمانده از پروژه روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در آزادراه ساوه - تهران تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

جهانی رفع نقطه حادثه‌خیز عوارضی اول آزادراه ساوه - تهران، لکه گیری هندسی و روکش آسفالت در محدوده پلیس راه آزادراه ساوه - تهران، لکه گیری و روکش آسفالت محور قدیم ساوه - تهران در محدوده گردنه رنگرز، اجرای روکش آسفالت محور آوه حدفاصل جاده قدیم ساوه - سلفچگان تا آزادراه ساوه - سلفچگان از اقدمات راهداران در این شهرستان است.

وی یادآور شد: اجرای روکش آسفالت در محورهای روستایی الوسجرد و مرادخانلو، احداث واریانت رضاآباد در محور ساوه - طرازناهید، تکمیل پروژه ساخت راه روستایی مرق، احداث روشنایی طولی و نصب حفاظ میانی بتنی و همچنین اجرای قرنیز و حفاظ بتنی پل‌ها در آزادراه ساوه - تهران دیگر اقدامات در حوزه ساخت و نگهداری راه‌های شهرستان ساوه در شش ماهه اول امسال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha