گامی برای توسعه اشتغال‌های فناورانه عرصه سلامت در استان فارس

شیراز-ایرنا-در پی امضای تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صندوق کارآفرینی امید؛ ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به تولید و اشتغال پارک فناوری سلامت شیراز اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، توسعه کسب و کارهای نوین و مبتنی بر فناوری خصوصا در حوزه سلامت یکی از نیازهای اساسی قطب پزشکی جنوب کشور است که توجه به آن در دستور کار مسئولان دولت سیزدهم در سطح استان فارس قرار گرفته است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و رییس پارک فناوری سلامت شیراز، از امضای تفاهم‌نامه‌ای میان این دانشگاه و صندوق کارآفرینی امید، با هدف حمایت از شرکت های مستقر در پارک یاد شده در راستای تقویت تولید و ایجاد اشتغال، خبر داد.

محمد هاشم هاشم پور روز شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها گفت: ارزش مالی این تفاهم نامه سه ساله، ۶۰ میلیارد ریال است که نیمی از آن، آورده دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیم دیگر از منابع صندوق کارآفرینی امید است.

او افزود: سقف اعطای تسهیلات به اشخاص حقوقی معرفی شده از سوی دانشگاه تا مبلغ پنج میلیارد ریال و بیشینه مدت بازپرداخت تسهیلات پرداختی با احتساب سه ماه تنفس، برابر ۳۶ ماه، با کارمزد چهار درصد مطابق با نرخ کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه اعلام شده توسط بانک مرکزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha