هدایت پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب موجب شکست دشمنان در جریان اغتشاشات شد

تبریز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هدایت های پیامبرگونه رهبری، بصیرت و دشمن شناسی مردم و تلاش های نیروهای امنیتی باعث شکست دشمنان در جریان اغتشاشات شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز جمعه در یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان مرند و ۱۱۰ شهید بخش یامچی، با تاکید بر اینکه باید به تفکر و مدیریت رهبر انقلاب اسلامی در خنثی سازی نقشه‌های دشمنان آفرین گفت، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پارسال در زمان اغتشاشات، طوری کشور را مدیریت کردند که هنوز کشورهای ابرقدرت پوشالی در حیرت مانده اند، چون آن‌ها با راه اندازی این ناآرامی ها می‌ خواستند کشور را از داخل درگیر کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت، از آنها به عنوان عزت بخشان برای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون فداکاری و رشادت های آنهاست.

وی با بیان اینکه شهدا به این انقلاب عزت و سربلندی بخشیدند، یادآور شد: وقتی به خانواده این شهیدان والامقام سر می‌ زنیم و با آنها گفت وگو می کنیم، می‌گویند حاضر بودند در حال دفاع از این وطن جان خودشان را نیز فدا کنند و این مساله ای بسیار مهم و در تاریخ ماندگار است.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب جنگ را علیه جمهوری اسلامی با لشکرکشی تمام عیار و امکانات و تجهیزات مدرن آن زمان به آغاز و در رسانه‌های خود اعلام کردند تا چند روز در خاک ایران و در تلویزیون‌های آنجا سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی می‌ خواستند ایران را تجزیه کنند و حتی خاک خوزستان و خرمشهر را برای خود انتخاب و برای آنها نام عربی تعیین کرده بودند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اهتمام ویزه مسئولان برای حل و فصل مشکلات اقتصادی، گفت: مشکلات معیشتی به هیچ عنوان برازنده مردم فهیم، صبور و با بصیرت ایران نیست.

وی با اشاره به وجود پاره ای مشکلات در کشور، گفت: مسئولان برای رفع این مشکلات تلاش های شبانه روزی کنند و اجازه ندهند مردم درگیر این مشکلات باشند.

وی اظهار کرد: این مردم در زمان‌های حساس و عرصه های مختلف به خواست مسئولان لبیک گفته و در صحنه ها حاضر شده اند و این حضور برای کشور افتخار و برای دشمنان رعب آور است، بنابراین نباید بگذاریم مردم مومن و ولائی با دادن صدها شهید و جانباز، آزاده و ایثارگر، درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha