۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85240537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام پیش‌بینی شد

۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85240537
وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام پیش‌بینی شد

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: باتوجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا پایان هفته وضعیت جو و سواحل این استان آرام پیش بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از روز شنبه هفته آینده در نواحی جنوبی استان و بویژه در ارتفاعات، احتمال افزایش ناپایداری و رشد ابر و رگبار و رعد برق وجود دارد.

وی بیان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی در سطح استان و دریا، سواحل و فراساحل استان در برخی ساعت‌ها متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در این استان جنوب شرقی تا جنوب غربی، به تدریج از اواخر شب شمال غربی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۰ ، جزر دریا ساعت ۱۳:۰۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۱۵ خواهد بود.

وی یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته بوشهر، خارگ و گناوه به ترتیب رطوبت ۸۵، ۷۹ و ۷۵ درصد و سایر شهرهای استان رطوبت زیر ۷۵ درصد را تجربه کردند.

مساعدی یادآورشد: در مدت یاد شده اهرم و عسلویه با ۴۲ و برازجان و خورموج با ۴۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دمای هوا را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha