۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85239709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: زمینه افزایش ضریب قبولی دانش آموزان استان در کنکور باید فراهم شود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره اینکه اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت‌های آموزشی در استان انجام شده است،گفت: مسئولان باید زمینه و بستر مناسب برای افزایش ضریب قبولی دانش آموزان این استان در کنکور را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ایلام با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس جانانه از کیان کشور دفاع کردند.

استاندار ایلام با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور روحیه جهادی، سلحشوری، شهادت طلبی، مقاومت است، گفت: به برکت خون شهدا و رشادت های جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و پشتیبانی مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود همه تحریم های آن زمان، در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: امروز هم با وجود چندبرابر شدن تحریم ها، بازهم پیروز و سربلند در همه عرصه های از جمله عرصه دفاعی هستیم.

بهرام نیا با اشاره به اینکه وحدت و انسجام حول محور ولایت عامل اصلی پیشرفت کشور است، افزود: مردم به رغم مشکلات و تمامی سختی پای نظام و انقلاب و ارزش های دینی ایستاده اند.

استاندار: مسئولان برای افزایش ضریب قبولی دانش آموزان ایلامی در کنکور تلاش کنند

استاندار ایلام با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش یکی از شوراهای مهم در استان ایلام است، گفت: آینده کشور در سایه تعلیم و تربیت بوده و فراگیری علم و دانش و تربیت مولف های اصلی پیشرفت در آینده است.

وی تاکید کرد: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است چراکه که این وزارتخانه نقش کلیدی در جامعه دارد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در زمینه زیرساخت‌های و سخت افزاری در آموزش و پرورش استان ایلام خوب کار شده است، افزود: باید خروجی این بخش سخت افزاری و زیرساختی باید منجر شکوفایی علمی در استان منجر شود.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه معلمان رسالت اصلی خود را در طبق اخلاص برای تربیت علمی و شخصیتی دانش آموزان بگذارند، ابراز کرد: دانش آموزان باید در کلاس ها آموزش کامل را ببینید.

وی با اشاره به اینکه باید ضریب قبولی دانش آموزان استان ایلام در کنکور افزایش پیدا کند، افزود: معرفی شخصیت ها و اسطوره های ملی برای دانش آموزان از دیگر اولویت های فرهنگیان باشد.

استاندار: مسئولان برای افزایش ضریب قبولی دانش آموزان ایلامی در کنکور تلاش کنند

بهرام نیا گفت: مهارت آموزی از دیگر نیازهای دانش آموزان استان ایلام است، اگر دانش آموزی در شغل دولتی جذب نشد این توانمندی و ظرفیت را داشته باشد که در بازار آزاد مشغول به کار شود.

وی تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان، دانش آموزان را از طریق موزه دفاع مقدس با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا کند چرا که دفاع مقدس سند افتخار برای ملت ما است.

استاندار ایلام با اشاره به تقدیر هیئت دولت از مسئولان و مردم استان برای پذیرایی از زائران اربعین، خاطرنشان کرد: تمام مردم و مدیران استان ایلام در خلق این حماسه نقش داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha