گُل خدمت در گُلدان مشارکت

۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85490542
گُل خدمت در گُلدان مشارکت

ایلام - ایرنا- خدمت یک انعام الهی است که با دست تقوا و یاد خدا در قلب زمین کاشته می‌شود و با آب اخلاص و آفتاب امید در گلدان عشق قد کشیده و در سایه ارادت جوانه زده و از رویش آن شمیم شفاعت و آرایه عزت می‌روید و صدها خادم ملت و عامل عزت متولد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا - بر اساس صراحت قانون و اکسیرِ عقل‌افزایِ انقلاب اسلامی، کاروان کرامت و قافله قدرت باید از مسیر مشارکت و موکب مساعدت مردم بگذرد تا به حکم همدلی و را هبردِ رأی، نعمت نیکی و برکت بر زندگی در جامعه فراگیر شود.

دقت و دوراندیشی و ممارست و مکاشفات جمعی در فرایند شکل‌گیری درخت سرنوشت، انتخاب و آینده نگری، خِرمن خدمت را پر بارتر می‌کند.

ردِ پای محبت و مائده مسئولیت‌پذیری بر ساحل مهربانی اثری است استوار که صانع و خالقِ آن پروردگار عالمیان است و هیچ موجی نیز قادر به محو آن نیست.

عزم الهی، تعرفه تقوا، صندوق سعادت و رأی رستگاری در قالب انتخاباتی آرام و افتخارآمیز چون رودی روان و اقیانوسی آسمانی است که رهآورد آن شهید "آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی" است که خلعت خدمت و خاستگاه خوبی‌ها را به بشریت ارزانی می‌کند.

کسی که انسانیت، بالاترین هنر، زیباترین صفت و عالی ترین عبادت او بود، نام نیکش از اشک قلم ایرانیان بر صفحه سرنوشت تعرفه‌های تابان نقش بست و دولت کار و کرامت شکل گرفت و به واسطه خصلت‌های خدایی‌اش دوست و دشمن در شهادتش گریستند.

شکل‌گیری دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ و خدمات قابل قبول و مورد رضایت عامه مردم آن در طول سه سال گذشته، محصول یک مشارکت مسئولانه و ممارست و مساعدت قشرهای مردم بود که متاسفانه از ما دریغ شد و در یک حادثه تلخ و ناگوار عمرش به پایان رسید و عین سَروِ صنوبر به ملکوت اعلی پیوست.

تجدید این تحفه طاهر و بهره‌مندی از خدمت بی‌منت و ایثار قابل تکرار همچون دولتی که به تعبیر زیبای " مقام معظم رهبری " رئیس فقید آن، هم محترم بود و هم مغتنم، هم سخت‌کوش، هم سترگ و هم مجاهد بود و هم مخلص، خوش خُلق و خادم الرضا(ع)، جدی و فداکار و برادر خوب، در گروی اوج مشارکت و نهایت مقامت ملی است.

علت این همه توصیف، تمجید، ترحیم و تشییع مردم از خادِمِ خود، به خاطر صداقت، ساده‌زیستی، وفای به عهد، فساد ستیزی، قانونمندی، مردم‌داری، وطن‌دوستی و روح انقلابی در وجود رئیس جمهور شهید " آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی" بود که در "روز سوم و ماه سوم و سال سوم" با خدمت‌گزینی و غربت‌نشینی در دل سردِ کوه و آتش سوزِ حادثه با پای جان و چشم دل و اخلاص عمل همه را مدیون خود کرد.

امیدواریم که در هشتمین روز از گرم‌ترین ماه سال، با حضور سرشار از غرور در انتخابات چهاردهمین رئیس جمهور، کُشنده‌ترین تیر را بر قلب ایران‌ستیزان بنشانیم و با مَشق مشارکت و مشی مجاهدت، چهاردهمین دولت" کار و کرامت و خیرخواهی و خدمت" را مستقر و بدین‌سان یاد شهید جمهور و یارانش را گرامی داشته و مُهرِ مقاومتش را در مسیر مداومت نگهبان باشیم.

چنین باد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha