عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: پویش مهر ایده جدیدی همسو با جهاد تبیین است 

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح «پویش مهر» رییس جمهور ایده جدیدی در راستاو همسو با جهاد تبیین است و می‌تواند خدمات و پیشرفت‌های نظام را به دانش‌آموزان و جامعه معرفی کند.

حسین جلالی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد طرح «پویش مهر» رییس جمهور برای روایت پیشرفت های کشور طرح پویش مهر را یکی از راهکارهای جهاد تبیین در مقابله با سیاه نمایی دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده مطلوب از این طرح می تواند نقشه های دشمن را در فضای مجازی و واقعی خنثی کند.

وی طرح رییس جمهور در روایت پیشرفت های کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برای به نتیجه رسیدن این طرح باید با برنامه ریزی زیر ساخت های مناسب آن فراهم شود و اطلاعات لازم در اختیار دانش آموزان قرار گیرد تا با مشاهده پیشرفت های کشور بتوانند دستاوردها را برای دیگر همسالان و آحاد جامعه تشریح کنند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس ادامه داد: این مساله بسیار مهمی است که به اعتماد بخشی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان کمک می کند و مسلما در رشد و توسعه کشور هم تاثیر گذار است.

جلالی مدرسه را کانون مهم تعلیم و تربیت خواند و اظهار داشت: پایه و رشد توسعه کشور به حوزه آموزش بر می گردد و مسلما هر اقدامی که بتواند در این مسیر به حوزه تعلیم و تربیت کشور کمک کند، مورد حمایت است.

به گزارش ایرنا، پرسش مهر هر ساله با آغاز سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور وقت برای دانش آموزان در موضوعات مختلف مطرح می شود، اما امسال آیت الله سید ابراهیم رئیسی با نگاه و رویکردی متفاوت پویش مهر را به جای پرسش مهر اعلام کرده و از دانش آموزان خواسته است با قلم خود پیشرفت‌های کشور را گزارش داده و در مدرسه به نمایش بگذارند تا سایر دانش‌آموزان و والدین مشاهده کنند و البته تاکید رئیس جمهور بر این است که این پویش در سراسر شهر و استان و کشور انجام‌ گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha