عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: پویش روایت مهر اقدامی در مسیر امیدآفرینی است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پویش روایت مهر به جای پرسش مهر از سوی آیت الله رئیسی برای دانش آموزان، اقدامی در مسیر امیدبخشی و امیدآفرینی است.

فاطمه رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، اظهار داشت: امسال رئیس جمهور به جای پرسش مهر، پویش روایت مهر را برای دانش آموزان در نظر گرفته است.

وی افزود: پویش روایت مهر در مسیر روایت موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است که اقدامی امیدآفرین است.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: پویش روایت مهر در واقع اقدامی در مسیر روایت توفیقات و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی است.

رحمانی خاطرنشان کرد: دشمن همواره سعی می‌کند تا با سیاه نمایی موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی را به حاشیه براند و با برجسته کردن مشکلات اینگونه القا کند که نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال عمر خود نتوانسته توفیقی داشته باشد.

وی افزود: پویش روایت مهر در واقع اقدامی در راستای خنثی‌سازی این توطئه‌ها و معرفی توفیقات و مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی و اقدامی قابل حمایت و تقدیر است.

به گزارش ایرنا، پرسش مهر هر ساله با آغاز سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور وقت برای دانش آموزان در موضوعات مختلف مطرح می شود، اما امسال آیت الله سید ابراهیم رئیسی با نگاه و رویکردی متفاوت پویش مهر را به جای پرسش مهر اعلام کرده و از دانش آموزان خواسته است با قلم خود پیشرفت‌های کشور را گزارش داده و در مدرسه به نمایش بگذارند تا سایر دانش‌آموزان و والدین مشاهده کنند و البته تاکید رئیس جمهور بر این است که این پویش در سراسر شهر و استان و کشور انجام‌ گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha