ملی‌پوش شنا: حین بدنسازی و در حضور مربی مصدوم شدم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش شنا ایران درباره مصدومیت خود گفت: زمانی که حرکت پرس سینه را در حضور و زیر نظارت مربی انجام می‌دادم، دچار پارگی عضله در ناحیه چپ سینه شدم.

سینا غلامپور شناگر ملی پوش ایران که به تازگی در تمرینات بدنسازی دچار آسیب‌دیدگی شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با در خصوص این شرایط اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شرایطی که در شهر خودمان که محلی برای تمرین وجود ندارد، مجبور به ترک نیشابور شدم و با هماهنگی‌هایی که مربی‌ من، با فدراسیون شنا انجام داد، قرار بر این شد ادامه تمریناتم را زیر نظر خشایار حضرتی، مربی تیم ملی ادامه دهم.

وی افزود: تمریناتم تحت نظر او از اواخر اردیبهشت آغاز شد و توانستم با کمک‌ها و راهنمای او خودم را به آمادگی قبلی بدنی برسانم و روز به روز بهتر شوم.

غلامپور با اشاره به آسیب دیدگی و شرایط خود پس از عمل جراحی عنوان کرد: اواسط مرداد زمانی که حرکت پرس سینه را در حضور و زیر نظارت مربی انجام می‌دادم، دچار پارگی عضله پکتورالیس ماژور(ماهیچه سینه‌ای بزرگ) در ناحیه چپ سینه شدم. پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی پزشکان مجبور به انتخاب گزینه جراحی شدیم. به علت ورم زیادی که عضله داشت مراحل فیزیوتراپی را باید قبل از عمل انجام می‌دادم. همچنین تاریخ جراحی را هم برای ۲۴ مرداد تنظیم کردیم که خوشبختانه عمل به خوبی انجام شد و طول درمانی در نظر گرفته‌شده ۶ ماه است.

غلامپور در مورد ادامه روند تمریناتش نیز گفت: ۴ هفته پس از عمل جراحی، می‌توانم تمریناتم را آغاز کنم. البته فقط برای برگشت دامنه حرکتی خودم کمی سختی دارم و برای پا زدن داخل آب مشکلی نیست.

ملی پوش ایران اضافه کرد: ورزشکاران همواره با چالش‌های مختلفی روبه‌رو هستند و در پروسه رسیدن به قهرمانی پستی بلندی‌های زیادی را تجربه می‌کنند که مصدومیت هم یکی از چالش‌های بزرگ من است و در آخر امیدوارم دوستانم در مسابقات پیش رو بدرخشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha