۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85219160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ تن کابل برق از سارقان در رشت کشف شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبر: 85219160
۲ تن کابل برق از سارقان در رشت کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان و مالخر کابل برق با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد و گفت: از این افراد حدود ۲ تن کابل برق سرقتی کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی روز یکشنبه با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی می‌طلبد، اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح شهرستان رشت پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات، بررسی صحنه‌های جرم و تعقیب سرنخ‌های موجود، ۲متهم که با خودرو پیکان وانت اقدام به سرقت کابل برق می‌کردند را شناسایی کردند، افزود: مشخصات این سارقان در اختیار تمام واحدهای گشتی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ماموران یگان امداد، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ دستگاه خودرو پیکان وانت با مقداری کابل برق را در یک ضایعات فروشی مشاهده کردند، بیان کرد: پس از مراجعه پلیس مشخص شد، متهمان تحت تعقیب در حال فروش کابل برق سرقتی هستند.

سردار ملکی از دستگیری سارقان و مالخر و کشف حدود ۲ تن کابل برق سرقتی در بازرسی از خودروها و انبار ضایعات فروشی خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

وی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش کابل‌های کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: سارقان و مالخر ۲۲، ۳۷ و ۴۰ ساله پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف بیش از ۱۲ هزار برگه توتو در لاهیجان

بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لاهیجان امروز از کشف ۱۲ هزار و ۳۵۰ برگه توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در منزل خود در شهرستان لاهیجان اقدام به نگهداری و پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از تحقیقات نامحسوس در این زمینه و محرز شدن صحت آن؛ پلیس با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام و ۱۲ هزار و ۳۵۰ برگه توتو را کشف کرد متهم ۳۸ ساله آن را با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقف محموله‌های چوب قاچاق در تالش

خبری دیگر از پایگاه خبری پلیس حاکی است؛ فرمانده انتظامی تالش امروز از کشف چهار تن و ۲۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا، راش و ممرز در بازرسی از سه دستگاه خودرو نیسان توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به سه دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد در محور تالش به آستارا بودند، مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند. در این راستا متهمان ۲۶، ۲۸ و ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha