۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85216645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵ محکوم متواری در گیلان بازداشت شدند

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85216645
۵۵ محکوم متواری در گیلان بازداشت شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۵ محکوم متواری در طرح عملیاتی یک روزه در این استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حدادی افزود: هدف از اجرای طرح‌های انتظامی، افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه است و مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد، افزود: در این راستا با اقدامات پلیسی صورت گرفته، ۵۵ محکوم متواری شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

دپو ۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در رشت

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان گفت: ۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت کشف شد.

سرهنگ محمد خوش‌خلقت اظهار کرد: بنا به دریافت گزارش مردمی در خصوص دپو سیگار قاچاق داخل یک انبار در شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این خصوص متهم ۴۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

محموله ۱۵ تنی شن و ماسه فاقد مجوز در توقیف پلیس فومن

فرمانده انتظامی فومن در گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس، گفت: ۱۵ تن شن و ماسه فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون کمپرسی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی با اشاره به اینکه برداشت بی‌رویه و غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها، باعث تخریب محیط زیست می‌شود، اظهار کرد: محیط زیست متعلق به همه مردم و نسل آینده است و مجموعه انتظامی در برخورد با متجاوزان حریم منابع طبیعی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی سردار جنگل حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن بیان کرد: در بازرسی از این کامیون، ۱۵ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف شد و متهم ۳۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha