قاتل همسرکُش در چنگال پلیس ساوه گرفتار شد

۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85217917
قاتل همسرکُش در چنگال پلیس ساوه گرفتار شد

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: پلیس این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت، موفق به دستگیری قاتلی شد که همسر خود را به قتل رسانده بود.

به گزارش ایرنا از پلیس استان مرکزی، سرهنگ مجتبی جمالی روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از خیابان‌های ساوه توسط راننده یک دستگاه خودرو سواری و مصدوم شدن خانمی ۳۴ ساله، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انتقال مصدوم این حادثه به بیمارستان و با وجود تلاش کادر درمان، وی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اقدامات تخصصی توسط ماموران پلیس آگاهی، افزود: با توجه به پی بردن پلیس به وجود اختلاف خانوادگی بین متوفی و همسرش، فرضیه قتل توسط همسر وی قوت گرفت.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته، مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ جمالی گفت: متهم در مواجهه با شواهد و مدارک پلیسی در نهایت چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به قتل همسرش با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد، تأکید کرد: پلیس با کسانیکه باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم شوند، با قاطعیت برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha