۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ساوه کشف شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85223751
۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در ساوه کشف شد

ساوه - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: ماموران مبازره با مواد مخدر استان های همدان و مرکزی طی یک عملیات مشترک موفق به کشف ۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی در ساوه شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس استان مرکزی، سرهنگ نورالدین ناظمی روز شنبه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی از انتقال یک محموله مواد مخدر بوسیله یک دستگاه خودرو سواری مطلع و موضوع با هماهنگی مقام قضائی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و شهرستان ساوه با گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری، خودروی سواری مورد نظر را در اتوبان کربلا - عوارضی نوبران مشاهده و در عملیاتی آن را متوقف می کنند خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و شش کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha