استاندار چهارمحال و بختیاری مشکلات بخش میانکوه اردل را به صورت میدانی بررسی کرد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دولت روز سه شنبه در اردوی جهادی مسوولان استان به میانکوه اردل مشکلات و مطالبات مردمی را در این منطقه به صورت میدانی بررسی کرد و قرار است در سفر یک روزه اردوی جهادی مسوولان نشست شورای اداری شهرستان نیز برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر مدیران به منطقه میانکوه شهرستان اردل گفت: بررسی میدانی مشکلات بخش با حضور تعدادی از مدیران کل استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه همزمان با ششمین روز هفته دولت سال‌جاری در مسیر اردوی جهادی به سمت روستای لندی شهرستان اردل در جمع مردم روستای بخش میانکوه محمدآباد تاکید کرد: مشکلات میدانی مردم این بخش و روستاهای در مسیر به‌صورت میدانی بررسی و شناسایی می‌شود.

وی افزود: این مشکلات پس از جمع‌بندی، در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری به میزبانی فرمانداری شهرستان اردل بررسی می‌‎شود.

حیدری تصریح کرد: تمامی مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل در حد توان برای تسریع در روند رفع مشکلات وجود تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha