۷ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85213825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبار پروژه های برق قزوین بیش از ۵۱۱ میلیارد ریال بود

قزوین- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: ۱۸۷ پروژه برقی استان که امسال و در هفته دولت شاهد بهره برداری از آنها بودیم بالغ بر ۵۱۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال بود.

مسعود خواجه وند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح های یاد شده در قالب توسعه و احداث،‌ نیرو رسانی،‌ اصلاح و بهینه سازی شبکه برق معابر شهری و روستایی،‌ رفع ضعف ولتاژ و جابه جایی شبکه های توزیع بود.

وی،‌ بیشترین پروژه های قابل افتتاح در استان را مربوط به شهرستان قزوین با ۴۴ طرح اعلام کرد و افزود: شهرستان های تاکستان با ۴۱ پروژه،‌ محمدیه با ۳۵،‌ البرز با ۱۹،‌ بویین زهرا با ۱۸، آبیک با ۱۷و آوج با ۱۳ طرح قابل افتتاح بعدی را به خود اختصاص دادند.

خواجه وند، نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار و محروم جهت بهره مندی از برق در این استان را جزو اولویت های نخست این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: در دولت سیزدم اقدامات جهادی در این زمینه به عمل آمد تا جایی که ۷۸ میلیارد ریال اعتبار برای مناطق محروم از جمله رودبار الموت و طارم سفلی در حوزه اصلاح و بهینه سازی روشنایی های معابر به عمل آمده است.

شرکت توزیع نیروی برق قزوین دارای ۶۴۳ هزار مشترک است که ۷۹ درصد آن خانگی، ۷ درصد عمومی، ۱۲ درصد تجاری و همچنین حوزه های کشاورزی و صنعتی نیز به ترتیب هر کدام یک‌ درصد را شامل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha