هشت طرح عمرانی و خدماتی در غرب کرمانشاه به بهره برداری رسید

قصرشیرین - ایرنا- همزمان با هفته دولت هشت طرح عمرانی و خدماتی با ۹۳۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در آیین افتتاح ۲ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان، این طرح ها را شامل افتتاح پروژه آسفالت و روکش ۲ مسیر قصرشیرین _سرپل ذهاب به طول ۵۱ کیلومتر با ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت.

مراد باباخانی دیگر طرح مورد افتتاح امروز را بهره برداری طرح بسته بندی حبوبات و خرما مددجویان کمیته امام خمینی (ره) با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد دولت و بازگو کردن خدمات دولت در مناطق محروم است.

هشت طرح عمرانی و خدماتی در غرب کرمانشاه به بهره برداری رسید
امروز همچنین در هفته دولت با حضور فرماندار گیلانغرب و دیگر مسئولان در این شهرستان سه طرح عمرانی با ۲۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار گیلانغرب در آیین افتتاح این طرح ها با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این طرح ها شامل پل روگذر و زیر گذر و آسفالت آن در ۲ راهی شهرستان ایوانغرب به گیلانغرب، اجرای آسفالت معابر روستای شیرزادی چله و همچنین طرح بهسازی وآسفالت روستای چشمه پهن فریدون به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

"وحید محمدی " ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای پاسداشت خدمات دولت مردمی به خصوص در مناطق محروم است که باید به بهترین شکل از آن بهره ببریم.

هشت طرح عمرانی و خدماتی در غرب کرمانشاه به بهره برداری رسید
امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سرپل‌ذهاب، سه طرح عمرانی با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت مورد افتتاح قرار گرفت.

فرماندار سرپل‌ذهاب نیز از افتتاح واحد مسکونی خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در روستای پل ماهیت این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد مسکونی از محل اعتبارات کمیته امداد امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیش از سه میلیارد ریال و با زیر بنای ۱۱۰ متر مربع احداث شده است.

"صدراله بابلی " در ادامه از افتتاح آسفالت روستای پنج ستون به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و افتتاح واحد مسکونی به همت واحد خیریه کرامت ایرانیان با زیر بنای ۱۱۰ متر مربع از دیگر پروژه‌ها مورد بهره‌برداری در چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان عنوان کرد.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که دارای ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha