۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85212371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۳ طرح صنعتی و تولیدی زنجان در هفته دولت افتتاح می‌شود

زنجان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۳ طرح صنعتی، تولیدی و زیست محیطی در استان با حجم سرمایه گذاری قابل توجه و اشتغالزایی بالا در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید گلشنی‌ منفرد روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرحهای صنعتی هفته دولت در ابهر، افزود: این طرح‌ها با حضور مسولان استانی و کشوری افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های قابل افتتاح این هفته صنایع فولادی ابهر است که با حجم سرمایه گذاری سه هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۴۴ نفر اجرایی می‌شود.

گلشنی‌ منفرد گفت: صنایع فولادی افق کاسپین با حجم سرمایه‌گذاری ۷۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰۲ نفر، مجمتع البرز غرب با حجم سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان و ۱۵۰ نفر اشتغال نیز از جمله طرحهای این هفته است.

وی گفت: افتتاح صنایع نساجی سیوان با حجم سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومان و ۷۵ نفر اشتغال، سیمین نخ ظریف با ۲۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری و ۲۴۴ نفر اشتغال، صنایع سیم لاکی اشراق با حجم سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۸۰ نفر و کیمیا فولاد آریا با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۴۰‌ نفر اشتغال نیز از دیگر برنامه های هفته دولت در استان است.

گلشنی‌ منفرد گفت: لیان بافت با ۳۳ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری و ۳۰‌ نفر اشتغال، زرنوش سیوان با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۷۰ نفر،
توسعه معادن فولاد خوزستان با ۴۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۱۰۰ نفر اشتغال، سرجین بافت بهبهانی با یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۷۵۰ نفر اشتغال، ذوب آهن فرایند کاران نورین با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ۳۰۰ نفر اشتغال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این هفته است.

یک واحد تولیدی در ابهر پس از ۱۲ سال احیا شد
فرماندار ابهر گفت: شرکت زرنوش ابهر تولید کننده آب آشامیدنی پس از ۱۲ سال احیا و ۳۲ نفر در آن مشغول به کار شدند.
محمد ذوالقدر در مراسم افتتاح این طرح، افزود: فاز دوم این مجموعه انواع نوشیدنی ها بر پایه میوه (آبمیوه) را تولید خواهد کرد.
وی ادامه‌ داد: خوشبختانه این شرکت به تولید پایدار رسیده و قرارداد ارسال آب به اربعین را هم منعقد کرده است.
فرماندار ابهر با بیان اینکه در آینده نزدیک شرکت سیمین نخ و گلخانه هیدج با حضور مسولان کشوری افتتاح خواهد شد، افزود: با افتتاح شرکت سیمین نخ بیش از ۲۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.
وی همچنین از افتتاح صنایع فولادی صدرای غرب ابهر خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده و ظرفیت تولید ۳۵ هزار تن انواع سیم مفتولی در سال را دارد.
فرماندار ابهر اضافه کرد: با افتتاح این واحد تولیدی برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha