۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85212051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت مصمم به پیگیری مشکلات واحدهای مسکونی مردم است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: رفع برخی از مشکلات واحدهای مسکونی تحویل شده در اولویت کاری دولت سیزدهم به رغم نداشتن مسوولیت قرار گرفته است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، " مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه درآیین بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان البرز بصورت ویدئوکنفرانس با رییس جمهور در سراسر کشور افزود: مشکلاتی مانند آسانسور و نمای ساختمان با توجه به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان درتعهد دولت نیست ولی در تلاش برای رفع آنها هستیم .

وی بیان کرد: امروز با حضور رییس جمهور یکصد هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد که یک هزار و ۲۰۰ واحد مربوط به استان البرز بود .

دولت مصمم به پیگیری مشکلات واحدهای مسکونی مردم است

عبداللهی گفت: علاوه براین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، یک هزار و ۵۰۰ وحد نیز در شهرجدید مهستان افتتاح می شود و در مجموع درهفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و ۷۰۰ وحد مسکونی هستیم .

استاندار البرز با بیان اینکه موضوع مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است ادامه داد: تلاش های بسیاری در حوزه بافت های فرسوده و بازسازی آنها، بازآفرینی شهری و استفاده از تعاونی های مسکن چه شاغل و چه بازنشسته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن درحال انجام است .

وی یادآور شد: براین اساس با هماهنگی و فراخوان به تعاونی های مسکن همراه با استفاده از بخش خصوصی که بسته های تشویقی، امتیاز و خدمات ویژه برای آنها پیش بینی شده گام های بلندی را در ادامه اجرای طرح های نهضت مسکن برخواهیم داشت .

استاندار البرز اضافه کرد: از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شده در استان البرز که امروز شاهد افتتاح آن بودیم ۴۷۴ واحد در شهرک ابریشم است .

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا زیرساخت های لازم را از جمله درمانگاه، مسجد، مدرسه و هرآنچه که نیاز شهرکهای مسکونی جدید است تامین کنیم .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha