۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85204698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشتازی البرز در حمایت از واحدهای تولیدی راکد

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
کد خبر: 85204698
پیشتازی البرز در حمایت از واحدهای تولیدی راکد

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: این استان به عنوان استان حامی احیای واحدهای راکد و سرانه اشتغال ایجاد شده، رتبه اول کشور را در سال گذشته به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" سیف اله اسداللهی " روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات و رفع تولید البرز افزود: بر اساس داده های مقایسه ای وزارت کشور، در استان البرز از ۱۷۵ واحد راکد ۶۵ واحد با ۲ هزار و۵۱ نفر اشتغال احیا شده اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز همچنین از شناسایی ۵۲ واحد تولیدی نیمه فعال استان در ۲ سال گذشته خبر داد و ادامه داد: بر اساس بررسی ها، این واحدها که در زمینه های مختلف صنعتی، کشاورزی و مواد غذایی فعالیت دارند قابل احیا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ۳۷۹ مصوبه با مبلغ ۴۶ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۴ هزار و ۱۶۰ نفر اجرایی شد.

اسداللهی افزود: بر این اساس ۳۲۶ مورد به مبلغ ۳۹ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال با اشتغال زایی برای ۱۱ هزار و۴۱۰ نفر در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته داشتیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: پس از استان البرز، استان های بوشهر، تهران، هرمزگان و سمنان به ترتیب بیشترین امتیاز در این حوزه را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در تداوم این مسیر در سال جاری نیز ۳۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز برگزار شده که در این جلسات ۱۳۰ پرونده با حضور اعضای ستاد استانی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر لزوم بررسی آخرین آمار تسهیلات انباشتی در بانک های عامل استان تاکید کرد.

بررسی وضعیت ۱۱ پرونده صنعتی با موضوعات مختلف؛ مالی و بانکی، تامین سوخت، تامین اجتماعی، شرکت شهرک‌های صنعتی از دیگر بخش های نشست ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید البرز بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha