۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85200506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن ۵۸ فلسطینی در یورش ارتش رژیم اسراییل/ پاسخ شدید مبارزان جهاد اسلامی + فیلم

تهران - ایرنا- دستکم ۵۸ شهروند فلسطینی در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شرق شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن زخمی و در پاسخ به این یورش، مبارزان فلسطینی به شدت با این نظامیان درگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه به منطقه البلاطه در شرق نابلس یورش بردند.

براساس اعلام منابع فلسطینی، ۵۸ شهروند فلسطینی در این یورش آسیب دیدند، ارتش رژیم صهیونیستی دو خانه شهروندان فلسطینی را در منطقه البلاطه منفجر کردند.

در مقابل، مبارزان فلسطینی از جمله گردان نابلس وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با نظامیان رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شدند.

گردان نابلس در بیانیه ای اعلام کرد که مبارزان این گردان توانستند نظامیان اشغالگر را در منطقه بلاطه هدف تیراندازی شدید قرار داده و چندین بمب را در مسیر حرکت آنها منفجر کنند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha