۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85203364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت یک شهروند فلسطینی در کرانه باختری رود اردن

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85203364
شهادت یک شهروند فلسطینی در کرانه باختری رود اردن

تهران- ایرنا- یک شهروند فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از اصابت گلوله نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «محمد ابو عصب» چند روز پیش در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه البلاطه و درگیری با آنها بشدت زخمی شد .

این جوان فلسطینی امروز شنبه بر اثر شدت جراحات وارد به شهادت رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه گذشته به منطقه البلاطه در شرق نابلس یورش بردند.

براساس اعلام منابع فلسطینی، ۵۸ شهروند فلسطینی در این یورش آسیب دیدند، ارتش رژیم صهیونیستی دو خانه شهروندان فلسطینی را در منطقه البلاطه منفجر کرد.

در مقابل، مبارزان فلسطینی از جمله گردان نابلس وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با نظامیان رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شدند.

گردان نابلس در بیانیه ای اعلام کرد که مبارزان این گردان توانستند نظامیان اشغالگر را در منطقه البلاطه هدف تیراندازی شدید قرار داده و چندین بمب را در مسیر حرکت آنها منفجر کنند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha