۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85189909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون رییس جمهور: درصدد حل مشکلات تولیدکنندگان منطقه اقتصادی پیام البرز هستیم

کرج - ایرنا - معاون حقوقی رییس جمهور گفت: تمام مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی منطقه اقتصادی پیام دارای راه حل هستند و کمیته های مختلف حمایت از تولید و صادرات با قاطعیت درصدد حل مشکلات هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری البرز،" محمد دهقان" روز شنبه در نشست هم اندیشی با صاحبان صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز افزود: موقعیت منطقه ویژه اقتصادی پیام در کشور شاخص است از این رو باید برای بهره‌برداری از تمامی ظرفیت های این منطقه اقدام شود.

وی با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد از مساحت این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفته، ادامه داد: توسعه اقتصاد دیجیتال، مهمترین هدف راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی پیام محسوب می‌شود.

معاون رییس جمهور: درصدد حل مشکلات توایدکنندگان منطقه اقتصادی پیام البرز هستیم


دهقان گفت: اراده دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور، برداشتن موانع از راه تولید، صنعت و صادرات است.
معاون حقوقی رییس جمهور گفت: افزایش هم افزایی و هماهنگی بین وزارتخانه ها و دستگاه ها از مهمترین مسائل مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی بود که مورد پیگیری قرار می گیرد.
وی افزود: اکنون در دنیا منزوی نیستیم و توانسته ایم تاثیر تحریم ها را بشدت کاهش دهیم و باور داریم که مدیریت ظرفیت های موجود در داخل کشور می تواند تحریم ها را در هم شکند.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در دولت سیزدهم شاهد جذب سرمایه گذاران و توسعه خدمات است تا بتواند در این برهه حساس که کشور با تحریم های ظالمانه مواجه است در تولید انواع محصولات صنعتی ، دارویی ، مبادلات کالا و اشتغالزایی به خوبی نقش آفرینی کند ضمن آنکه خدمات پروازی در ۲ بخش باری و مسافری آن وارد مرحله تازه ای شده است.

عرضه محصولات واحدهای تولیدی پیام از طریق پست بانک به ۶ هزار منطقه روستایی کشور یکی از برنامه هایی است که با انعقاد تفاهمنامه بین پیام و پست بانک ایران زمینه آن فراهم شده است.

نکته مهم اینکه وجود فرودگاه پیام در استان البرز و فعالیت بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این استان ، موجب شده تا نگاه تجار و سرمایه گذاران خارجی نیز به البرز معطوف شود و بستر برای مبادات بین المللی از جمله با کشور روسیه فراهم گردد.

نگاه ویژه دولت سیزدهم در قالب پنجره باز به بخش های مختلف تولیدی ، اقتصادی ، تجاری و پروازی منطقه ویژه و فرودگاه پیام این امکان را به وجود آورده تا از این ظرفیت برای توسعه همه جانبه کشور و استان البرز بهره گرفته شود.

منطقه ویژه پیام دارای فرودگاه باری و مسافری است ضمن آنکه تاکنون بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه مستقر شده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha