۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85188885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سبزوار: پیش ثبت نام انتخابات مجلس مزایای خوبی دارد

سبزوار- ایرنا- امام جمعه سبزوار گفت: قانون فرایند پیش ثبت متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مزایای خوبی برای داوطلبان و مردم دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: این پیش ثبت نام انتخابات مجلس فرصتی برای هیات های اجرایی و نظارتی فراهم می کند تا با دقت بیشتری به شکایات و انتقادات مرتبط با این موضوع رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: همچنین فرصتی در اختیار مردم می گذارد تا از ماهها قبل متوجه شوند چه افرادی برای انتخابات ثبت نام کرده اند و با تحقیق و شناخت بیشتری پای صندوق های رای بروند.

امام جمعه سبزوار: پیش ثبت نام انتخابات مجلس مزایای خوبی دارد

امام جمعه سبزوار گفت: داوطلبان انتخابات مجلس باید با عمل به سیره شهدا و توجه به مسائل اخلاقی با صداقت به میدان آمده و وعده هایی بدهند که امکان تحقق آن وجود داشته باشد.

حجت الاسلام مقیسه افزود: میدان انتخابات باید پاک باشد و داوطلبان مجلس با سیاه نمایی و فریبکاری به فکر حذف رقبای خود از صحنه نباشند.

وی اظهار امیدواری کرد که به یاری خداوند و حضور مردم انتخاباتی باشکوه، سالم و دشمن شکن برپا شود که روح شهدا را شاد کند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار افزود: امروز رسانه های غربی با انتشار اخبار دروغ در مسیر مطامع استکبار جهانی حرکت می کنند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: رسانه ای داخلی باید با صداقت، وفاق و انسجام و انتشار اخبار ارزشمند و بیان خدمات و دستاوردهای نظام، فضای امید را در جامعه تقویت کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha