۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85419130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سبزوار: انتظار مردم از منتخبان، افزایش کارآمدی مجلس است

سبزوار - ایرنا - امام جمعه سبزوار گفت: انتظار مردم از منتخبان مجلس دوازدهم، افزایش کارآمدی مجلس است که زمینه رفع مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی را رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: منتخبان مردم در کنار همدلی با قوا با تقویت نگاه‌های جمعی و فردی در ارائه ایده و طرح برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: منتخبان مجلس جدید از طرح سخنان اختلاف آمیز و ستیزه‌گری دشمن پسندانه دوری کرده و مراقبت کنند که کام مردم و فضای سیاسی کشور را تلخ نکنند که دراین صورت مجلس از کارایی لازم می‌افتد.

امام جمعه سبزوار گفت: منتخبان مردم با افزایش مراقبت‌ها از تهمت و افترا به دیگران و نیز از افتادن در تله‌های بداخلاقی و اختلافات دشمن شادکن دوری و با ارتقای بصیرت فردی و جمعی ، توطئه دشمنان را خنثی نمایند.

آیت الله مقیسه با اشاره به انتظارت مردم از منتخبان مجلس، افزود: افزایش توجه به منافع ملی و امنیت ملی با توجه به تحولات منطقه، همکاری با دولت برای حل مشکلات مردم و افزایش همکاری با قوه قضاییه برای مبارزه جدی و واقعی با اژدهای هفت سر فساد از این موارد است.

وی اظهار داشت: تقویت مرکز پژوهش‌های مجلس برای ریشه‌یابی دقیق مشکلات با هدف اتخاذ راه حل‌های درست در حوزه‌های قانونگذاری و وضع قوانین کارگشا از دیگر مطالبات مردمی از منتخبان مجلس است.

امام جمعه سبزوار گفت: همچنین منتخبان مجلس دوازدهم با تشکیل هیات‌های اندیشه ورز به نخبگان در حوزه‌های انتخابیه توجه ویژه داشته باشند و در ارتباط با مردم با مشکلات آنها از نزدیک آشنا شوند و در راستای رفع آن تلاش کنند.

آیت الله مقیسه با اشاره به آغاز سال نو و عید نوروز گفت: صله رحم و دید و بازدیدها یکی از سنت های پسندیده این ایام است اما مردم توجه داشته باشند حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و افرادی که وضع مالی خوبی دارند از کمک به محرومان و نیازمندان غافل نشوند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha