۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85411908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سبزوار: بازنده اصلی آوردگاه انتخابات جبهه استکبار است

 سبزوار - ایرنا - امام جمعه سبزوار گفت: بازنده اصلی آوردگاه انتخابات جبهه استکبار است چرا که با وجود جنگ رسانه ای گسترده و تحریم دشمن، حضور مردم در انتخابات قابل توجه بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به چهار راهبرد مورد توجه رهبر انقلاب، یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت انتخابات افزود:۲ راهبرد امنیت و سلامت انتخابات با برنامه‌ریزی خوب مجریان و مسوولان در حد مطلوب برگزار شد.

وی اظهار داشت: با وجود همه دشمنی‌ها انتخابات امن به معنای واقعی رخ داد و در بعد سلامت با وجود برخی تخلفات در تبلیغات اما شاهد انتخاباتی سالم با کمترین شکایت بودیم.

امام جمعه سبزوار گفت: در بحث رقابت نیز با وجود برخی فضاسازی های رسانه‌ای، رقابت خوبی بود و کانال های تبلیغات انتخاباتی سازمان صداوسیما در پرشور شدن انتخابات موثر بود.

آیت الله مقیسه افزود: موضوع مشارکت در انتخابات نیز با وجود جنگ رسانه‌ای شناختی دشمن و مشکلات معیشتی و اقتصادی در حد مقبول ارزیابی شده است، به گونه ای که این انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی در صحنه های مختلف حمایت از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی حاضر می شوند، گفت: دولت و مجلس با تمام توان برای رفع مشکلات اجتماعی اقتصادی مردم تلاش کنند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه در نزد خدا بهترین ماه است و برترین اعمال در این ماه ترک گناه است و هدف از روزه گرفتن رسیدن به گوهر ارزشمند تقواست.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha