۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85188885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سبزوار: پیش ثبت نام انتخابات مجلس مزایای خوبی دارد

سبزوار- ایرنا- امام جمعه سبزوار گفت: قانون فرایند پیش ثبت متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مزایای خوبی برای داوطلبان و مردم دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: این پیش ثبت نام انتخابات مجلس فرصتی برای هیات های اجرایی و نظارتی فراهم می کند تا با دقت بیشتری به شکایات و انتقادات مرتبط با این موضوع رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: همچنین فرصتی در اختیار مردم می گذارد تا از ماهها قبل متوجه شوند چه افرادی برای انتخابات ثبت نام کرده اند و با تحقیق و شناخت بیشتری پای صندوق های رای بروند.

امام جمعه سبزوار: پیش ثبت نام انتخابات مجلس مزایای خوبی دارد

امام جمعه سبزوار گفت: داوطلبان انتخابات مجلس باید با عمل به سیره شهدا و توجه به مسائل اخلاقی با صداقت به میدان آمده و وعده هایی بدهند که امکان تحقق آن وجود داشته باشد.

حجت الاسلام مقیسه افزود: میدان انتخابات باید پاک باشد و داوطلبان مجلس با سیاه نمایی و فریبکاری به فکر حذف رقبای خود از صحنه نباشند.

وی اظهار امیدواری کرد که به یاری خداوند و حضور مردم انتخاباتی باشکوه، سالم و دشمن شکن برپا شود که روح شهدا را شاد کند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار افزود: امروز رسانه های غربی با انتشار اخبار دروغ در مسیر مطامع استکبار جهانی حرکت می کنند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: رسانه ای داخلی باید با صداقت، وفاق و انسجام و انتشار اخبار ارزشمند و بیان خدمات و دستاوردهای نظام، فضای امید را در جامعه تقویت کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha