۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85188292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب مواکب مسیر اربعین حسینی در خوزستان پایدار شد

۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبر: 85188292
آب مواکب مسیر اربعین حسینی در خوزستان پایدار شد

اهواز- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آب موکب‌های مستقر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در ۲ مرز چذابه و شلمچه برای خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران پایدار شده است.

به گزارش ایرنا محمد رضا کرمی نژاد روز پنجشنبه در نشست گردهمایی بزرگ موکب داران در پایانه‌های مرزی شلمچه بیان کرد: تامین و پایداری آب موکب‌های مسیر مراسم اربعین حسینی در سال‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه بود.

وی افزود: با جدا سازی آب روستاها از موکب‌ها برای تامین آب پایدار در قبل و بعد از پایانه‌های مرزی استان تلاش شد تا مشکلات زائران حسینی در بخش تامین آب و جمع آوری فاضلاب برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آبفای استان آماده ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه است و در تامین آب آشامیدنی موکب‌ها و دفع بهداشتی فاضلاب اقدامات خوبی با توجه به گرمای هوا و مصرف بالای آب انجام شده است.

کرمی نژاد افزود: عملیات احداث ایستگاه پمپاژ آب موکب‌ها به ظرفیت ۶ هزار متر مکعب در شبانه روز در پایانه مرزی شلمچه و احداث خطوط آبرسانی موکب‌ها به طول سه هزار و ۵۰۰ متر اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به ساخت مخازن در پایانه مرزی شلمچه گفت: عملیات ساخت ۲ مخزن ذخیره ۵۰۰ مترمکعبی و یک مخزن ذخیره ۲۵ هزار مترمکعبی با هدف پایداری و تامین آب در تصفیه خانه خرمشهر وارد مدار بهره برداری شده است.

امروز و روز گذشته، گردهمایی بزرگ موکب داران در پایانه مرزی چذابه و شلمچه با حضور استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه برگزار شد.

۲ مرز چذابه و شلمچه در خوزستان از مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی کشور هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha