تقدیم بیش از یک هزار جانباز زن نشانه تفکر انقلابی در آذربایجان‌غربی است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: داشتن ۶۸۴ شهیده و یک هزار و ۲۲۰ جانباز زن نشان از عظمت و برافراشته نگه داشتن پرچم و تفکر انقلابی در این استان است.

نیر الهامی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم حمایت جدی از خانواده‌های شهدا و جانبازان اظهار کرد: ما حامی خانواده زنان شهید و زنان جانباز و زنان آزاده هستیم تا اعتقاد به مسیر انقلاب را راسخ‌تر نشان دهیم.

وی در خصوص حمایت از تشکیل انجمن دختران و مادران شهدا در استان افزود: در استان ۲ انجمن خواهران و همسران شهدا تاسیس شده که برای مادران و دختران شهدا نیز این اقدام نیز باید توسط بانوان خانواده های ایثارگران صورت گیرد چرا که انقلاب اسلامی از خون شهدا آبیاری شده و آنها نگهدارنده انقلاب اسلامی هستند.

الهامی با اشاره به آمار زنان شهیده در آذربایجان‌غربی ادامه داد: این استان با ۶۸۴ شهیده، ۲ آزاده و یک هزار و ۲۲۰ جانباز زن از جمله پنج استان کشور است که به صورت مستقیم در جنگ و دفاع مقدس درگیر بوده است.

تقدیم بیش از یک هزار جانباز زن نشانه تفکر انقلابی در آذربایجان‌غربی است
وی تاکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس زنان ثابت کردند که پای به پای همسران، برادران و فرزندان خود ایثارگری‌ها داشته و تلاش‌هایشان وصف ناشدنی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حمایت از خانواده معظم شهدا از ملزومات فرهنگی و اجتماعی جامعه است، گفت: بی‌تردید تشکیل این انجمن‌ها و کنش‌گری‌های دختران و بانوان در این عرصه به سیاست‌های دولت در مسیر اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند.

الهامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری نیز یادآور شد: مادران شهدا از لحاظ قوت و قدرت حقیقتا بی‌نظیر هستند لذا تشکیل این ۲ انجمن در کنار انجمن خواهران و انجمن همسران شهدا در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت در استان شهید پرور آذربایجان‌غربی امری ضروری و تاثیرگذار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha