رویه اشتباه افزایش قیمت‌ها با تغییر سال در کشور اصلاح شود

سنندج - ایرنا- معاون بازرسی، نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: رویه نادرست افزایش قیمت‌ها با تغییر سال در کشور نیاز به اصلاح دارد و امیدواریم این مهم مورد توجه قرار گیرد تا برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایرنا، احمد جعفری نسب روز پنجشنبه در مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان در سنندج، اظهار کرد: حتی در شرایطی که اقتصاد در کشور ما پایدار باشد با تغییر سال، همه دستگاه‌ها اعم از دولتی و خصوصی به دنبال افرایش قیمت‌ها هستند و این عادت و رویه اشتباهی است که نیاز به اصلاح دارد.

وی بیان کرد: آنچه معیشت مردم را زیر سوال می برد و احساس آرامش را از آنها می گیرد بی شک وضعیت اقتصادی نامناسب است.

معاون بازرسی، نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور ادامه داد: استمرار تورم و گرانی در هر جامعه منجر به از بین رفتن بنیان‌های اخلاقی و اقتصادی خواهد شد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه با وجود شرایط حاکم بر کشور رسالت تعزیرات حکومتی سنگینتر شده است، گفت: در راستای اجرای برنامه تحولی ریاست سازمان تعزیرات حکوکتی کشور در ۲ سال اخیر ساماندهی مشکلات و تخلفات اقتصادی در اولویت قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه تحقق شعار سال در این سازمان تشکیل شده است، بیان کرد: مجموعه تعزیرات حکومتی در کنار رسالت دادرسی و رسیدگی به تخلفات اقتصادی در حوزه تنظیم بازار هم ورود می کند.

معاون بازرسی، نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در ارتباط با تغییر مدیران این سازمان، یادآور شد: تغییرات در این سازمان سیاسی نیست و بیشتر تخصصی است و بی شک اعمال تغییر در هر مجموعه هم با هدف دستیابی به خلاقیت های جدید انجام می شود.

در پایان این مراسم از سید نجیم حسینی مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی کردستان تجلیل و حسین رحیمیان به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha