ماموریت غیرممکن ۱۲۲ میلیون دلاری؛ یونیورسال پیکچرز با تام کروز موشک به فضا می‌برد

تهران- ایرنا- هفتمین فصل از مجموعه ماموریت غیرممکن با عنوان «حساب مرده قسمت نخست» با بازی تام کروز توانسته به فروش ۱۲۲ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یابد؛ دام دونا لنگلی رئیس یونیورسال پیکچرز به بی‌بی‌سی گفته پروژه بزرگی با تام در دست توسعه داریم که به فکر بردن موشک به ایستگاه فضایی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، هفتمین فصل از ماموریت غیرممکن با هدایت کریستوفر مک کواری که از روز چهارشنبه در سینماها اکران شده توانسته در سطح جهانی تاکنون ۱۲۲ میلیون دلار فروش داشته باشد و انتظار می رود تا امروز به ۲۴۰ میلیون دلار برسد. به نوشته ورایتی، ماموریت غیر ممکن به دنبال فروش ۷۸ میلیون دلاری در ایالات متحده در پایان پنج روز هفته نخست اکران است.

در زمان حاضر، هفتمین فصل ماموریت غیر ممکن با نام Dead Reckoning Part One تنها اکران مهم هالیوود در سینماها است. با این حال، اواخر این هفته، باربی و اوپنهایمر اکران خواهند شد و رقابت سختی را برای ماموریت غیرممکن رقم خواهند زد.

در خلاصه داستان ماموریت غیر ممکن آمده است: اتان هانت با بازی تام کروز و تیم صندوق بین‌المللی پول خطرناک‌ترین ماموریت خود را برای ردیابی یک سلاح جدید وحشتناک که تمام بشریت را پیش از اینکه به دست افراد اشتباه بیفتد، تهدید می‌کند، هستند.

تام کروز پیشتر فاش کرده بود که با داگ لیمان کارگردان لبه فردا (Edge of Tomorrow) روی پروژه‌ای خارج از سطح زمین کار می‌کند. او به تازگی گفته که روی راهپیمایی فضایی فیلم جدید که هنوز تاریخ دقیقی برای شروع آن اعلام نشده به سختی کار می‌کند.

تام ۶۱ ساله به ورایتی گفته به سختی روی آن کار کرده ایم و خواهیم دید که به کجا خواهیم رفت.

مدیران یونیورسال پیکچرز سال گذشته گفته بودند که امیدوارند حساب مرده قسمت نخست از مجموعه ماموریت غیرممکن تاریخ‌ساز شود.

دونا لنگلی رئیس یونیورسال پیکچرز گفته امیدواریم تام کروز اولین غیرنظامی باشد که خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی پیاده‌روی فضایی می‎کند. تام در این فیلم در نقش مرد درمانده‌ای ظاهر می‌شود که خود را در موقعیتی می‌بیند که تنها کسی است که می‌تواند زمین را نجات دهد.

نخستین اخبار درباره این فیلم سال ۲۰۲۰ مطرح و گفته شد اسپیس ایکس ایلان ماسک و ناسا هر ۲ در این پروژه مشارکت خواهند داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha