۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85169461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اصلاح شبکه برق شهر یاسوج آغاز شد

۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85169461
عملیات اصلاح شبکه برق شهر یاسوج آغاز شد

یاسوج - ایرنا -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملیات اصلاح شبکه برق شهر یاسوج مرکز استان با حضور پنج کارگروه بدون خاموشی آغاز شده است.

محمد مرادی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز گذشته تاکنون به علت برخورد درختان با کابل های شبکه برق بر اثر وزش شدید باد دچار آسیب شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه بخشی از شبکه برق شهر یاسوج شامل خیابان های ارم،سالم آباد، راهنمایی و قسمتی از خیابان تختی دچار نوسان یا قطعی لحظه ای شد.

وی بیان کرد: برای رفع این مشکل امروز جمعه پنج اکیپ گرم متشکل از ۲۰ نفر نیروی متخصص شرکت برق از استان های فارس و خوزستان برای اصلاح شبکه برق به کهگیلویه و بویراحمد فرا خوانده شدند تا کار اصلاح شبکه بدون خاموشی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این کارشناسان تا روز یکشنبه بیست و پنجم تیرماه کار اصلاح شبکه برق شهر یاسوج را انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تبدیل شبکه مسی به کابل های خودنگهدار از دیگر برنامه های صنعت برق در استان است که منجر به کاهش اتلاف انرژی و پایین آمدن امکان سرقت آنان شده گفت: پارسال برای خدمات رسانی بهتر ۲۸۳ کیلومتر از شبکه برق استان با کابل خودنگهدار اصلاح و نوسازی شد.

مرادی افزود: در این مدت اصلاح شبکه برق به طول ۱۵۱ کیلومتر در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد و ۱۳۲ کیلومتر شبکه شهری به کابل های خودنگهدار تبدیل شده است.

مرادی با بیان اینکه تمام تلاش شرکت توزیع نیروی برق استان رفاه حال مشترکان و پیشگیری از خاموشی در این روزهای گرم تابستانی است از مشترکان خواست تا با مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت های پیک از خاموشی جلوگیری کنند.

حدود ۳۰۰ هزار مشترک برق خانگی و تجاری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha