۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85473121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشترکان با مدیریت مصرف برق جایزه بگیرند

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85473121
مشترکان با مدیریت مصرف برق جایزه بگیرند

یاسوج -ایرنا - معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیربا اشاره به در پیش بودن فصل گرم و اوج گیری مصرف برق گفت: مشترکان با مدیریت مصرف برق در قالب پویش با انرژی جایزه بگیرند.

به گزارش ایرنا،محسن ذبیحی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: در این پویش مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ۸۰ درصد تعداد مشترکان کشور را تشکیل می دهند و سهم۵۰ درصدی در مصرف دوران اوج را دارند، با پیش بینی جوایز ارزنده تشویق به کاهش این حامل انرژی می شوند.

بیش از ۸۰ میلیون جایزه برای کسانی که در کاهش مصرف برق در این طرح همکاری کنند پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد:مشترکان در این طرح ضمن کمک به تامین برق مورد نیاز خود گامی برای فعالیت بخش های مولد و کشاورزی برمی دارند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: همچنین تامین انرژی پایدار برق برای هموطنان ساکن مناطق گرم کشوراز دیگر مزایای پیوستن به پویش با انرژی است.


معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیربا بیان اینکه توانیر در حال گذر از مدیریت سنتی به مدیریت هوشمند است تصریح کرد: اختصاص مطالبات باقی مانده سال های گذشته شرکت توزیع برق از مشترکان به تعریف طرح های سرمایه گذاری جدید یا تکمیل پروزه های در دست اقدام از دیگر برنامه های توانیر به ویژه در استان کهگیلیویه وبویراحمد است.

ذبیحی خطاب به مدیران صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد، در نظر گرفتن چشم انداز آینده طرح ها را نیازی برای مدیریت مصرف اعتبارات خواند و افزود: بخش زیادی از اعتبارات توانیر برای اقدام های اصلاحی مانند جابه جایی پایه های برق هدر می رود که نیاز است تا این رویه اصلاح شود.


وی عملکرد مطلوب شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم را مدیون تیم همراه و پای کارکنان این شرکت دانست.

مشترکان با مدیریت مصرف برق جایزه بگیرند


ذبیحی عنوان کرد: نگاه کارکنان توانیر خدمات مسوولانه است و این رویکرد اگرچه سرعت نمود آن در نقاط مختلف کشور متفاوت است اما همه جای ایران قابل مشاهده است.

نیازهای صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های صنعت برق در این استان به علت شرایط جغرافیایی و پراکندگی مناطق گران تر از بسیاری از نقاط کشور است خواستار نگاه ویژه دولت به این خطه شد.

علی محمد روستا با اشاره به اینکه بسیاری ازپمپاژهای کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مانند منطقه خان احمد برای بهره برداری لنگ برق است افزود: نگاه ویژه به طرح ها ضروت دارد.

وی با بیان اینکه یکهزار میلیارد ریال برای جابه جایی پایه های برق استان در بازنمایی طرح های عمرانی نیاز است تاکید کرد: دیدن چشم انداز آینده پروژه های عمرانی موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
خدمات دولت سیزدهم کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برق

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاهش میزان خاموشی های برق در استان حاصل تلاش های ۲ساله کارکنان صنعت برق است.

محمد مرادی افزود:سرانه خاموشی های برق کهگیلویه و بویراحمد پیش از دولت سیزدهم یک هزار و ۲۰۵ دقیقه در سال برای هر مشترک بوده به ۸۳۰ دقیقه در سال برای هر خانوار کاهش یافته است.

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۰ هزارمیلیارد ریال برای اصلاح و توسعه شبکه برق استان هزینه شده است.

مرادی افزود:اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح های تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح و توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف، احداث پست های توزیع عمومی و برق رسانی به روستاهای بدون شبکه برق در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح های افزایش پایداری شبکه در سطح استان، عنوان کرد: از جمله مهم ترین پروژه های زیرساختی در این خصوص تبدیل بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه سیمی برق کهگیلویه و بویراحمد به کابل خودنگهدار بوده است.

مرادی ابراز کرد: در زمینه اصلاح و توسعه شبکه های فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق استان نیز بیش از ۸۰۱ کیلومتر شبکه شامل ۴۷۲ کیلومتر در بخش شبکه فشار ضعیف و ۳۲۹ کیلومتر در حوزه شبکه فشار متوسط با احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: با همکاری دستگاه های متولی و مجوزهای صادر شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۲ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار بهره مند شده و عملیات اجرایی برق رسانی به ۹ روستای استان نیز در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: از ۳ هزار و ۷۴۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی موجود در استان، تاکنون ۳ هزار و ۴۴۹ کیلومتر آن معادل ۹۲ درصد به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

در پایان این آیین از خدمات 2 ساله محمد مرادی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق کهگیلویه وبویراحمد قدردانی و عبدالرسول روستایی به عنوان مدیرعامل این شرکت در کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha