مردم را باید در جریان اقدامات دولت در حوزه ورزش قرار داد

یزد- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: اطلاع رسانی و تبیین فعالیت‌های انجام شده در حوزه ورزش به مردم موضوع مهمی است که باید بیش از گذشته انجام و همگان در جریان آن قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، زهیر حاجی حسینی سه‌شنبه در شورای اداری ورزش و جوانان یزد که با حضور مسئولان و کارشناسان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در مهریز برگزار شد، افزود: در شهرستان‌ها اقدامات خوبی انجام می‌شود اما اطلاع رسانی این فعالیت‌ها دیده نمی‌شود در حالی که باید به روابط عمومی و انعکاس شفاف و به موقع فعالیت‌ها توجه شود.

وی در ادامه از تلاش‌های روسای شهرستان‌ها در امور ورزش و جوانان قدردانی کرد و ادامه داد: با توجه به کمبود نیرو و اعتبارات که از مشکلات مهم است فعالیت‌های خوبی در شهرستان‌ها صورت گرفته که باید از روسا و کارکنان ادارات شهرستان‌ها و اداره‌کل تشکر کرد.

این مسئول بیان کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی و انقلابی است که باید در عمل نیز این مهم ثابت شود و انتظار داریم روسای شهرستان‌ها در بین مردم حضور داشته باشند و حرف‌ها و درد دل آنها شنیده و بررسی شود و مردم داری باید در اخلاق و رفتار مسئولان دیده شود.

حاجی حسینی گفت: جذب اعتبارات مورد توجه قرار گیرد و با هماهنگی و مطالبه از فرمانداری‌ها بسیاری از اعتبارات می‌تواند تخصیص و جذب شود که انتظار داریم روسای شهرستان‌ها در ارتباط نزدیک با فرمانداران و نمایندگان مجلس در این بخش مطالبه گری و پیگیری کنند.

مردم را باید در جریان اقدامات دولت در حوزه ورزش قرار داد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها صنایع بزرگ که ظرفیت و توان باشگاه داری و تیم داری را دارند شناسایی و با توجه به نیاز و آمایش سرزمین با برنامه مشخص بخواهیم تا در رشته‌های مورد نظر حمایت و تیم داری کنند.

حاجی حسینی با قدردانی از همکاری بخش‌های مختلف با ورزش استان یزد بر طرح پایش زنان و دختران در شهرستان‌ها تاکید و گفت: این طرح یکی از طرح‌های مهم و بسیار خوبی است که زمینه پایش سلامت زنان و دختران فراهم شده و باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان با حضور فرمانداران، برنامه ریزی و جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ساماندهی هیات‌های ورزشی، پیگیری شناسه‌های هیات‌ها و سمن‌ها و استعدادیابی وقهرمان پروری از موارد مهمی است که باید پیگیری شود.

در این نشست روسای شهرستان‌ها و مدیران ستادی به بیان مسایل و برنامه‌های موجود پرداختند و بحث و تبادل نظر شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha