۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳
کد خبر: 82919048
T T
۰ نفر
بودجه هيات هاي ورزشي يزد در سال گذشته، پنج برابر شد

يزد - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان يزد گفت: بودجه تخصيصي به 47 هيات ورزشي استان در سال 1396 نسبت به سال قبل از آن تا پنج برابر افزايش يافت كه نشان دهنده توجه دولت به گسترش ورزش و اهميت به برنامه هيات هاي زير پوشش است.

به گزارش ايرنا ، مسعود شريعتي روز جمعه در همايش مسوولان روابط عمومي ادارات ورزش و جوانان ، هيات ها و سازمان هاي مردم نهاد يزد بدون اشاره به ميزان اعتبارات افزود: هيات هاي ورزشي بازوي قوي و نقش اساسي در سازماندهي ورزشكاران دارد و تقويت آنها موجب ارتقاي فعاليت هاي فرهنگي و ورزشي است.
وي با اشاره به اينكه به رغم محدويت هاي مالي ، دولت عنايت خوبي به هيات هاي ورزشي و سازمان هاي مردم نهاد دارد بر پيگيري جذب اعتبارات غير دولتي براي ارتقا و گسترش برنامه ها و جذب مخاطبان بيشتر به خصوص همگاني كردن تمام رشته ها تاكيد كرد.
اين مسوول به اهميت و كاركرد روابط عمومي در هيات هاي ورزشي ، سازمان هاي مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان اشاره و بيان كرد: روابط عمومي ها بايد با بهره گيري از تمام ظرفيت ها و علم روز نسبت به انعكاس اخبار و فرهنگ سازي ورزش اقدام كنند.
شريعتي با بيان اينكه به بركت نظام اسلامي و سياست هاي دولت در حوزه ورزش كارهاي بسيار خوبي در استان در سال هاي گذشته با همت و همراهي تمام مسوولان ، دستگاه ها و جامعه هدف انجام گرفته بر اطلاع رساني به موقع ، سريع و جامع تاكيد كرد.
اين مسول به برخي افتخارات ورزش استان در سال گذشته اشاره و گفت: هم اكنون افزون بر 60 تيم استان در زشته هاي مختلف در ليگ هاي كشوري حضور دارند و در اين مدت 155 نفر به تيم هاي ملي دعوت شدند.
شريعتي گفت: كسب 69 مدال جهاني و بين المللي توسط ورزشكاران استان و همچنين كسب رتبه هاي برتر مسابقات و هيات ورزشي در كشور از ديگر افتخارات ورزش يزد است كه بدست آمده است .
وي به فعاليت 435 باشگاه فرهنگي ورزشي در استان خبر داد كه از اين تعداد 10 باشگاه نسبت به ديگران فعاليت هاي بسيار گسترده اي در بخش هاي مختلف را انجام مي دهند.
در اين همايش همچنين مسوول روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان يزد گفت: روابط عمومي هيات هاي ورزشي در سال 1396 فعاليت هاي بسيار خوبي را براي فرهنگ سازي ورزش ، انعكاس عملكرد در رسانه ها و حضور در دوره هاي آموزشي انجام دادند.
محمود حاجي حسيني افزود: برگزاري دوره هاي آموزشي ، جلسات هم انديشي ، توجه به مسائل فرهنگي ، همكاري در تجهيز روابط عمومي ها ، ارتباط با رسانه هاي گروهي و تقويت آن امسال پيگيري مي شود.
در اين نشست همچنين تعدادي از مسوولان روابط عمومي هيات ها ، ادارات ورزش و جوانان و سازمان هاي مردم نهاد به طرح ديدگاه هاي خود براي گسترش برنامه ها ، همگاني كردن رشته هاي ورزشي ، توجه به برگزاري دوره هاي آموزشي و تجهيز روابط عمومي ها به امكانات تاكيد كردند.
استان يزد با يك ميليون و 138 هزار نفر جمعيت ، 47 هيات ورزشي و 47 سازمان مردم نهاد دارد .
65 هزار ورزشكار در يزد در 47 هيات ورزشي زير پوشش بيمه هستند.
7536/ 6197