حضور ۳۵ کشور در جام بین‌المللی بدمینتون در یزد قطعی شد+ فیلم

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: ۲۰۰ ورزشکار از ۳۵ کشور برای نخستین مرتبه در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در این استان که از سوم تا ۱۵ ماه بهمن برگزار می شود، شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، " زهیر حاجی حسینی " روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران یزد افزود: انتشار به موقع اخبار ورزشی یزد به خصوص مسابقات بین المللی جام دهه دفجر در رشته بدمینتون موثر بوده و موجب ایجاد نشاط اجتماعی است .

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از رنکینگ المپیک برخوردار است افزود: همکاری فعالان رسانه در انعکاس این رویداد مهم در استان موضوع مهمی است که باید پیگیری شود.

وی از همکاری خبرنگاران استان با اداره کل ورزش و جوانان یزد در یکسال اخیر تشکر کرد و ادامه داد: برای توسعه ورزش و معرفی یزد در عرصه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به جد به تعامل فعالان رسانه در بخش‌های مختلف بسیار نیاز و حمایت می‌شود.

این مسئول در ادامه به اهمیت اقدام موثر خبرنگاران در انعکاس اخبار ورزشی به خصوص بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: حضور ۹ ورزشکار یزدی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی و کسب پنج عنوان از این رقابت‌ها برای استان بسیار جای خرسندی و امیدواری است.

وی تاکید کرد: بدون شک یکی از بازوان اصلی هر رویداد فرهنگی و ورزشی همکاری و اقدام موثر و به موقع رسانه‌های گروهی در انتشار اخبار و گزارشات است و در این خصوص توسط کمیته روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با همکاری رسانه‌ها اقدام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد در خصوص اقدامات این اداره کل در قبال مدال آوران و قهرمانان بین المللی بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای ورزش استان قبل از اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی با پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال از آنها حمایت شد و بعد از مسابقات به آنها پاداش پرداخت گردید.

حاجی حسینی در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

استان یزد ۵۰ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha