روکش آسفالت راه‌های روستایی فارس نیازمند سه هزار میلیارد تومان اعتبار است

شیراز- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: برای روکش آسفالت و نگهداری یک هزار کیلومتر راه روستایی این استان افزون بر سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علیرضا راستیار، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین احداث راه آسفالته ۱۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان به طول حدود ۷۰۰ کیلومتر نیز نیازمند چهار هزار میلیارد تومان اعتبار است.

وی ادامه داد: با توجه به اهتمام و توجه ویژه دولت مردمی سیزدهم به مناطق محروم و روستایی، می کوشیم که در سفر آتی رییس جمهور به فارس بخشی از اعتبار مورد نیاز برای بهبود وضعیت راه های روستایی استان تامین کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اظهار کرد: هم اینک حدود ۸۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه های روستایی استان در حال اجرا است که بخشی از این پروژه ها تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود.

راستیار گفت: قطعا توجه به روستاها و انجام فعالیت های عمرانی در این مناطق مانع از خالی شدن روستاها از سکنه خواهد شد و حتی به مهاجرت معکوس نیز کمک خواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به فراهم شدن زمینه خدمات رسانی به مناطق محروم در دولت سیزدهم، بتوانیم با کمک سایر دستگاه ها خدمات مطلوب و قابل قبولی در این مناطق ارایه دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha