۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۴:۴۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85158062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با یورش صهیونیست‌ها به جنین + فیلم

تهران- ایرنا- نیروهای مقاومت فلسطین در شهر جنین بامداد دوشنبه اعلام کردند که با یورش نظامیان صهیونیست به این شهر در حال مقابله هستند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، نیروهای مقاومت فلسطین در شهر جنین و اردوگاه این شهر اعلام کردند که با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت خودروهای زرهی و شلیک گسترده به سمت آنها در حال مقابله با تجاوز صهیونیست‌ها به جنین هستند.

در همین رابطه گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد، دشمن با حملات هوایی خود به اردوگاه جنین و بمباران منازل شهروندان فکر کرده است می‌تواند عزم مجاهدان ما را در هم بشکند یا مقاومت در اردوگاه را تضعیف کند در حالی که توهمی بیش نیست.

گردان جنین افزوده است: نتانیاهو جنایتکار و فرماندهان ارتش او بدانند که ما برای این روز به خوبی آماده شده‌ایم و این گردان انواع عذاب برای شما و سربازانتان آماده کرده است.

این نیروی مقاومت همچنین گفت: ما از مردم ثابت قدم خود در اردوگاه جنین حمایت می‌کنیم که دژ و سپر مقاومت در کرانه باختری بوده و هستند.

گردان جنین افزود: ما به مردم خود اطمینان می‌دهیم که حال ما خوب است و روحیه مجاهدان ما بالاست و روحیه ما با بمباران و محاصره شکسته نمی‌شود و راهی جز پیروزی یا شهادت نیست.

بامداد دوشنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی این ارتش اعلام کرد، نظامیان رژیم اشغالگر عملیات محدودی را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده که در حمله هوایی و موشکی جنگنده‌های صهیونیستی به جنین ۲ نفر شهید و دست‌کم ۱۰ نفر زخمی شده‌اند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های نظامی اعلام کرد، عملیات علیه جنین ممکن است برای ساعاتی تا یک روز کامل به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و دستگیری نیروهای مسلح فلسطینی است.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین برق این شهر قطع شده است.

منابع عبری نیز گزارش دادند، با آغاز عملیات نظامیان صهیونیست در جنین، سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در مرز با غزه به حالت آماده باش درآمده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha