حمله جنین بدون موافقت کابینه اسرائیل بود/ نتانیاهو ترسید بن گویر و اسموتریچ آن را لو دهند

تهران-ایرنا- یک رسانه رژیم صهیونیستی فاش کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی موافقت کابینه خود برای انجام تجاوز نظامی به شهر جنین در کرانه باختری را دریافت نکرده بود زیرا می ترسیده که ایتامار بن گویر و بزالل اسموتریچ وزیران امنیت داخلی و دارایی کابینه آن را لو بدهند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی موافقت کابینه این رژیم برای انجام عملیات نظامی در «جنین» را نگرفته است.

این رسانه صهیونیست افزود که هدف نتانیاهو از این کار ممانعت از لو رفتن عملیات توسط ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ وزیر امور دارایی رژیم اسرائیل بوده است.

به گفته این شبکه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این مساله را تنها با یو آو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی، رئیس ستاد مشترک ارتش و رونن بار، رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به "شاباک" در میان گذاشت.

پیش از این منابع خبری گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

از شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شده اند و هم اکنون نبردها ادامه دارد.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد شهدای حمله امروز صهیونیست ها به جنین به هشت نفر رسیده است.

این وزارتخانه افزود که تعداد مجروحان این جنایت نیز به ۲۸ نفر رسیده که حال هفت نفر وخیم است.

سازمان همکاری اسلامی امروز دوشنبه جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن را به شدت محکوم کرد و آن را ادامه تروریسم سازمان یافته این رژیم دانست.

سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه ای جنایت های اشغالگران در جنین علیه غیرنظامیان، پرسنل و مراکز پزشکی و تخریب زیرساخت ها و مساجد و خانه های فلسطینی ها در این شهر را به شدت محکوم کرد.

این بیانیه افزود: جنایت در جنین امتداد پرونده جنایت ها و تروریسم سازمان یافته اشغالگران علیه ملت فلسطین است.

سازمان همکاری اسلامی اشغالگران اسرائیلی را مسئول مسقیم پیامدهای این جنایت پلید دانست که باید مورد تحقیق و بازخواست قرار گیرد.

این سازمان از شورای امنیت نیز خواست تا به مسئولیت خود عمل کرده و مصوبات مربوط در این زمینه را اجرا کند و به این تروریسم مداوم اسرائیل پایان داده و حفاظت لازم را برای ملت فلسطین فراهم کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha