۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۶:۳۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85158077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنیه: مردم و مقاومت فلسطین به تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها پاسخ خواهند داد

تهران- ایرنا- اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد دوشنبه در واکنش به حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به جنین گفت که مردم و مقاومت فلسطین به این تجاوز وحشیانه پاسخ خواهند داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، هنیه تاکید کرد که خون‌های ریخته شده در جنین ماهیت مرحله بعدی مقاومت را در همه جهات و مسیرها تعیین خواهد کرد.

وی در بیانیه‌ای مطبوعاتی از مردم فلسطین در سراسر کرانه باختری اشغالی خواست تا برای خنثی کردن نقشه دشمن در کنار جنین و دفاع از مردم خود باشند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که مردم و مقاومت فلسطین در همه مکان‌های حضور خود می‌دانند که چگونه به این تجاوز وحشیانه پاسخ بدهند.

بامداد دوشنبه هواپیماهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی این ارتش اعلام کرد، نظامیان رژیم اشغالگر عملیات محدودی با نام «خانه و باغچه» را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کردند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از مقام های نظامی اعلام کرد، عملیات علیه جنین ممکن است برای ساعاتی تا یک روز کامل به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و دستگیری نیروهای مسلح فلسطینی است.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین برق این شهر قطع شده است.

منابع عبری نیز گزارش دادند، با آغاز عملیات نظامیان صهیونیست در جنین، سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در مرز با غزه به حالت آماده باش درآمده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha