۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲:۲۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85158052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری + فیلم
عکس آرشیو

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند، هواپیمای رژیم صهیونیستی با ۲ موشک یک ساختمان مسکونی را در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، هواپیمای رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی را در شهر جنین هدف موشک قرار داده است.

بر اساس این گزارش، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر جنین ادامه دارد و ستونی از دود از این شهر به آسمان برخاسته است.

رسانه‌های محلی نیز گزارش دادند، نیروهای رژیم اشغالگر همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی از چند محور به جنین یورش بردند.

بنابر گزارش‌ها، در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنین تاکنون یک جوان فلسطینی شهید و یک نفر دیگر زخمی شده است.

این حملات در حالی صورت گرفته که پیش تر مقام‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از تصمیم این رژیم برای انجام عملیات در شمال کرانه باختری خبر داده بودند.

در همین رابطه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی این ارتش اعلام کرد، نظامیان رژیم اشغالگر عملیات محدودی با نام «خانه و باغچه» را علیه شهر جنین و اردوگاه این شهر آغاز کردند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های نظامی اعلام کرد، عملیات علیه جنین ممکن است برای ساعاتی تا یک روز کامل به طول بیانجامد و هدف از این عملیات منهدم کردن زیر ساخت‌های نظامی و دستگیری نیروهای مسلح فلسطینی است.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین برق این شهر قطع شده است.

منابع عبری نیز گزارش دادند، با آغاز عملیات نظامیان صهیونیست در جنین، سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در مرز با غزه به حالت آماده باش درآمده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha