۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۲۷
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85146708
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مراسم "هلهله فرشتگان" در کرج برگزار شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۲۷
کد خبر: 85146708
مراسم "هلهله فرشتگان" در کرج برگزار شد

کرج - ایرنا- برنامه باشکوه «هلهله فرشتگان » به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع) شامگاه سه شنبه با محوریت ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این آیین فرهنگی - مذهبی و اجتماعی با حضور شمار زیادی از خانواده های استان البرز و کارشناسان فرهنگی و اجتماعی برگزار شد که با اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله مراسم عقد ۱۵ زوج جوان همراه بود.

"امیر اشتری" رییس سازمان فرهنگی - اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در این آیین گفت: ترویج ازدواج آسان و تشویق خانواده ها به فرزندآوری ازمهمترین اهداف این برنامه فرهنگی و اجتماعی است .

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ، اجتماعی شهرداری کرج در راستای حمایت از ازدواج آسان، زادآوری، پیشگیری از طلاق و آسیب های اجتماعی برنامه های متنوعی با استفاده از ظرفیت خانه های سلامت، مساجد و کارشناسان مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در این کلانشهر آغاز کرده است.

مراسم "هلهله فرشتگان" در کرج برگزار شد

رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: امسال برنامه کلیدی حمایت از خانواده ، جمعیت و فرزند آوری در مناسب های مختلف در محله به محله کرج دنبال می شود.

اشتری گفت : مدیریت شهری کرج برای تحقق اهداف این برنامه ، راهکارهای مختلفی اتخاذ کرده اما بدون تردید نیازمند همکاری دیگر دستگاه های اجرایی و فرهنگی هستیم.

وی اظهار کرد: به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع) ، برنامه های متنوعی طی چند روز آینده در کلانشهر کرج دنبال می شود که تجلیل از ۸۰ زوج جوان خانواده شهرداری کرج از جمله این برنامه ها است.

مراسم "هلهله فرشتگان" در کرج برگزار شد

همچنین امشب تعدادی از کارشناسان فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در برنامه هلهله فرشتگان حول محور آسیب های اجتماعی مانند طلاق، ضرورت ازدواج آسان، فرزند آوری و تربیت اسلامی فرزندان برای حاضران سخنرانی کردند.

اجرای برنامه مشاوره رایگان در خصوص مسائل زندگی و. خانواگی از برنامه های جنبی تالار شهیدان نژاد فلاح کرج بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha