۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85145414
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جزیره کیش ظرفیت میزبانیِ رویدادهای مذهبی را دارد

۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبر: 85145414
جزیره کیش ظرفیت میزبانیِ رویدادهای مذهبی را دارد

کیش – ایرنا – امام جمعه کیش با اشاره به زیرساخت‌های مناسب این جزیره در میزبانی از رویدادهای مختلف ملی و بین المللی گفت:‌ کیش ظرفیت میزبانی از رویدادهای مذهبی و دینی را دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا بی نیاز» روز دوشنبه در در نشست هماهنگی برگزاری عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: میزبانی کیش از رویدادهای مختلف مذهبی می‌تواند در رونق گردشگری این منطقه نقش آفرینی کند.

وی جهاد تبیین در جامعه امروزی را ضروری دانست و افزود: با بهره‌مندی از رویدادهای مذهبی می‌توان برای معرفی شخصیت حضرت علی(ع) و واقعه غدیر خم اقدام کرد.

امام جمعه کیش با اشاره به برگزاری جشن ولایت (عید سعید غیر) در این جزیره، بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری این جشن معرفی هر چه بهتر کیش به مردم کشور و همچنین سایر نقاط جهان است.

وی بر ضرورت ایجاد زمینه جهت مشارکت مردم در برگزاری جشن‌ها و رویدادهای مذهبی و دینی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین «بی نیاز» با اشاره به نقش رسانه‌ها در معرفی ظرفیت‌های مختلف دینی و مذهبی، گفت: انتظار می‌رود که رسانه‌ها در این راستا همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشند.

امام جمعه کیش با اشاره به اجرای ۲ پویش شکلی و محتوایی در دهه ولایت، اظهار کرد: نصب پرچم‌های متناسب با عید غدیر، مزین کردن خودروها، نورافشانی، اطعام غدیر، نصب پوسترهای تبلیغاتی و مواسات از جمله برنامه هایی است که در این پویش اجرا خواهد شد.

وی تقویت حوزه گردشگری به مناسبت دهه ولایت را مهم عنوان کرد و گفت: همزمانی جشنواره تابستانی با ایام دهه ولایت می‌تواند در رونق گردشگری جزیره کیش نقش مهمی ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha