۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85509012
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کیش: راه حل عبور از بحران‌ها تقویت تفکر بسیجی و جهادی است

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با بیان اینکه تفکر بسیجی در کشور باید تقویت شود، گفت: راه حل عبور کشور از مشکلات نهادینه کردن تفکر جهادی و بسیجی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: باید با یک رویکرد هدفمند روحیه جهادی در قالب بسیج تقویت شود.

وی‌ در ادامه با اشاره به ظرفیت حج در آگاهی بخشی به جهان جهت مقاومت در برابر استکبار جهانی، بیان کرد: حجاج باید از این ظرفیت کم نظیر نهایت بهره مندی را در جهاد تبیین و اعلام برائت از مشرکین داشته باشند.

امام جمعه کیش همچنین کشاورزی را یکی از مباحث پر اهمیت کشور عنوان کرد و افزود: کشاورزی از حوزه‌های حیاتی کشور محسوب می‌شود که نقش بسزایی در اقتدار و توسعه ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: امنیت غذایی از مباحث بسیار حساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا کشور به زودی در جایگاه نخست غرب آسیا قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز کاهش وابستگی به مواد غذایی اساسی را اولویت کشور عنوان کرد و گفت: خودکفایی در تولید کالاهای اساسی یک اصل مهم در جهان امروزی است.

وی‌ همچنین بر ضرورت استخراج آمار دقیق مربوط به تولیدات کشاورزی جهت برنامه ریزی برای توسعه کشور تاکید کرد.

امام جمعه کیش همچنین بحث سرمایه گذاری و توسعه در حوزه کشاورزی را موثر در ارتقای دیپلماسی غذایی و افزایش صادرات عنوان کرد.

وی‌ در ادامه با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: اسراییل در آستانه فروپاشی قرار گرفته و این بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار دارد، افزود: جنایت‌های رژیم صهیونیستی سبب شد تا جهانیان با خوی وحشی گری آنان آشنا شده و آبرویی برای آنان نماند.

وی همچنین بر ضرورت حضور پر شور در انتخابات تاکید کرد و خواستار انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری شد.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم باید در اولویت دولت آینده باشد، گفت: ساده زیستی، اخلاص عمل و روحیه جهادی شهید جمهور باید یک الگو برای رییس جمهور آتی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha