۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85132278
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار تراکنش خرید از طریق کالابرگ الکترونیکی در لرستان ثبت شد

خرم آباد - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: یک هزار و ۴۶۷ فروشگاه استان به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده اند و تاکنون هفت هزار تراکنش خرید از طریق این کالابرگ ها ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی جهانی روز سه شنبه در حاشیه جلسه توجیهی طرح کالابرگ الکترونیک افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در لرستان آغاز شده است که در مرحله نخست، شامل خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) می باشد.

وی اظهار داشت: استفاده از مزایای این طرح به صورت اختیاری است و سرپرست خانوار، به شرط استفاده بیش از ۷۰ درصدی از سبد اقلام کالای طرح کالابرگ مشمول افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه می شود.

وی ادامه داد: تاکنون یک هزار و ۴۶۷ فروشگاه در سطح لرستان به طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده اند و فروشگاه‌های دیگری که متقاضی مشارکت در این طرح هستند باید برنامه «شما» را بر روی تلفن همراه خود نصب و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ خانوار در سطح استان از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده و حدود ۲ میلیارد تومان کالای مورد نیاز خود را از این طریق خریداری کرده اند.

جهانی افزود: تعداد کارت خوان های متصل به طرح کالا برگ الکترونیک درلرستان، یک هزار و ۷۸۷ دستگاه می باشد و افراد می توانند با گرفتن کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از میزان و مانده اعتبار یارانه استفاده شده از این طرح آگاه شوند.

به گفته وی امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است.

طرح ملی کالا برگ الکترونیک ویژه خانوارهای دهک اول تا سوم جامعه می باشد که از سیزدهم خرداد ماه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آغاز شد، سایر خانوارهای دهک های اول تا سوم در مرحله بعدی طرح تحت پوشش قرار خواهند گرفت که زمان اجرای آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha